همشهری آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: انجام هرگونه تغییری درکادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس پس از جلسه‌ عصر چهارشنبه 25 دی هیئت مدیره مشخص خواهد شد

به گزارش ایسنا، عباس انصاری‌فرد پس از جلسه‌ انتخابات هیئت مدیره سازمان لیگ در جمع خبرنگاران پیرامون انتخاب سرمربی جدید برای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادر فنی تیم ما هم‌چنان با قدرت به کارش ادامه می‌دهد و مطمئن باشید که هر حرکتی که درباره‌ی تغییر کادر فنی صورت گیرد در جهت تقویت آن خواهد بود. هنوز به نتیجه‌ نهایی درباره‌ تغییرات و یا انتخاب شخص خاصی برای سرمربی گری تیم پرسپولیس نرسیده‌ایم اما معتقدم این مساله پس از پایان جلسه‌ امروز هیئت مدیره نهایی و اعلام شود. بنده اخلاقی دارم بر اساس آن تا اتفاقی رخ ندهد آن را اعلام نمی‌کنم.

وی هم‌چنین گفت: تیم پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان بدون شک نیازمند یک دروازه‌بان حرفه‌ای است تا مشکلات ما را در درون دروازه تیم حل کند و ما در حال حاضر هم پیگیر این مساله هستیم.

انصاری فرد هم‌چنین درباره‌ بازگشت طلب پرسپولیس از افشین قطبی به باشگاه گفت: پولی که از قطبی طلب داشتیم به باشگاه برگردانده شد و خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره‌ برنامه‌هایی آتی‌اش در باشگاه پرسپولیس گفت: مشغول بررسی هستم و مطمئنا به زودی برنامه‌هایم را اعلام می‌کنم اما نکته‌ای که اکنون می‌توان گفت این است که تمام این برنامه‌ها در جهت استفاده از ظرفیت بالای باشگاه پرسپولیس و در حد نام این تیم بزرگ است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره‌ی بحث واگذاری باشگاه پرسپولیس و واگذاری آن به وزارت صنایع گفت: صحبت‌ها در این زمینه شده است اما، هنوز ابلاغیه رسمی پیرامون این موضوع از هیچ نهادی دریافت نکرده‌ایم و من به عنوان مدیر عامل باشگاه از اینکه کار انتقال پرسپولیس به بخش خصوصی تا پایان سال نهایی می‌شود اطلاعی ندارم.

وی هم‌چنین درباره‌ ابلاغیه‌ احتمالی سازمان تربیت بدنی به این باشگاه درخصوص تحریم برنامه‌ی نود و شرکت نکردن آنها در این برنامه گفت: اگر تصمیمی هم در این زمینه گرفته شده باشد هنوز چیزی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ نشده است

کد خبر 73005

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز