مشکل ترافیکی محدوده بازار میوه وتره‌بار شهرآرا با پیگیری‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و طرح‌های اجرایی مدیریت شهری منطقه۲ رفع شد.

بلوار غربی

به گزارش همشهری آنلاین، با راه‌اندازی بازار میوه وتره‌بار شهرآرا در محدوده شمالی خیابان امام منتظر و نزدیک مجتمع‌های کوشک و کوی نویسندگان و پارک خودروها در اطراف این بازار ترافیک زیادی در محله‌های تهران‌ ویلا و شهرآرا ایجاد می‌شد.  سرهنگ «بردیا دریکوند» پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «بار ترافیکی ایجاد شده در محدوده بازار میوه وتره‌بار باعث مشکلات زیادی و حتی امتداد ترافیک تا خیابان آرش مهر می‌شد و گاه شاهد نزاع میان شهروندان بودیم. به همین دلیل پس از بازدید میدانی با حضور مدیران شهری، موضوع اصلاح هندسی اینجا به شهرداری پیشنهاد داده شد.»

همکاری به سود مردم

با پیگیری موضوع توسط پلیس راهور و بررسی کارشناسان شهرداری، عملیات اصلاح هندسی در بلوار غربی محله تهران‌ویلا شروع شد. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۲ دراین‌باره گفت: «با توجه به‌ ترددهای متوالی شهروندان برای حضور در بازار میوه وتره‌بار و ورود به مجتمع‌های اطراف آن، اجرای عملیات چندان آسان نبود. اما در نهایت در ۴ بخش طرح‌های اصلاح هندسی و ایمن‌سازی مسیر انجام شد که شامل اصلاح هندسی و کانالیزه کردن گردش ورودی به بازار میوه وتره‌بار ودوربرگردان غرب به غرب خیابان امام منتظر، ساخت رفیوژ میانی در بلوار غربی، محدوده خیابان امام منتظر و منصوری، حذف مسیر توقف با اصلاح هندسی در خیابان امام منتظر و... می‌شود.»

«محمدحسین کریمی» حجم عملیات اجرایی را حدود ۲۵۰‌متر طول جدول‌گذاری و ۸۰‌مترمربع کفپوش دانست و افزود: «با اجرای این عملیات بخشی از مشکل رفع شده است. البته کارشناسان طرحی برای جانمایی محل پارک خودروها در نظر گرفته‌اند که در صورت اجرا مشکل جای پارک هم حل می‌شود.»

 به گفته پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲ نیز از زمان اجرای طرح باتوجه مشکل ترافیکی محل تا حجم زیادی رفع و توقف خودروها نیز در مکان‌های مشخص شده است.

کد خبر 722469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha