تغییرات جدید در محدوده شمالی خیابان آزادی و به‌ویژه محله‌های توحید و دریان نو با مشارکت نهادهای خدمات‌رسان ایجاد می‌شود.

طرح های جدید

به گزارش همشهری آنلاین، بابرپایی نشست فصلی ستاد پیشگیری و مدیریت بحران در ناحیه۶ منطقه۲، مدیران و کارشناسان اداره‌های مختلف مشکلاتی را مطرح کردند که به گفته «محمدحسین رنجبر» معاون شهردارناحیه۶ با پیگیری‌شان برخی معضلات محله‌های توحید و دریان نو رفع می‌شود.

در این نشست، نمایندگان پلیس راهور درخواست بهسازی معابر و ساماندهی تابلوها را با توجه به بروز مشکلات ترافیکی در محدوده‌هایی مانند خیابان‌های حبیب اللهی، خوش، متولیان و... داشتند و پیشنهاد شد تابلوهای توقف ممنوع جنوب خیابان متولیان جمع‌آوری شود. 

رنجبر گفت: «باتوجه به اینکه در ابتدای این محدوده بازار میوه وتره‌بار و در انتهایش ورزشگاه شوشتری قرار دارد و تردد بالای شهروندان، بسیاری از صاحبان خودروها به دلیل وجود تابلوها جریمه می‌شوند که دراین نشست، با طرح مشکل، پیشنهاد شد پس از بازدید مشترک مأموران پلیس راهور و کارکنان ترافیک شهرداری ناحیه و تصویب مسئولان طرح اجرایی شود.»

معاون شهردارناحیه۶ درباره سایر تغییرات ترافیکی محدوده هم ادامه داد: «برای رفع مشکل ترافیکی انتهای خیابان حبیب اللهی روبه‌روی کلانتری ۱۱۸ هم طرح جابه‌جایی دوربرگردان برای خودروهای سبک و جانمایی راهبند برای‌ تردد خودروهای سنگین خدمات شهری مصوب شده و به‌زودی اجرایی می‌شود. همچنین برای کاهش مشکلات فعلی خیابان‌های نمایندگی، نجاری و الهام هم تابلوهای شناسایی معابر مرمت و اصلاح خواهد شد.»

او درباره پیشنهاد یکطرفه کردن خیابان نیک روش در محدوده خیابان آزادی هم گفت: «این معبر با خیابان‌ها و کوچه‌های زیادی منشعب می‌شود و دلیل ترافیک آن هم ورود خودروها از معابر مختلف است اما با توجه به خواسته مردمی طرح یک‌طرفه کردن تردد آن بررسی و در صورت تصویب اجرا می‌شود.»

علاوه براینها در این نشست مأموران اورژانس و اداره گاز هم با توجه به فرارسیدن فصل سرما به آموزش شهروندان تأکید و پیشنهاد کردند دوره‌های آموزش امداد و نجات برای گروه‌های دوام و شهروندان برگزار شود.

همچنین با توجه به قدمت بالای ساختمان‌های محدوده جنوبی منطقه۲ و وجود خانه‌هایی با سیستم گرمایشی بخاری، پیش‌بینی شد علاوه بر بازدید از خانه‌های شهروندان، دوره‌های آموزشی در سراهای محله دایر شود.

ایجاد تغییرات ترافیکی در محدوده شمال خیابان آزادی

کد خبر 723269

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha