معضل زمین‌های بایر در ناحیه ۳ شهرداری منطقه ۵ مشکلات متعددی را ایجاد کرده است؛ مشکلاتی که باعث شده شهروندان بیشترین شکایات را در این خصوص در این ناحیه به ثبت برسانند.

خدمات شهری

به گزارش همشهری آنلاین، حامد شعاعی، شهردار ناحیه ۳، با اعلام اینکه زمین‌های بایر این ناحیه شناسایی شده است گفت: «ناحیه ۳ منطقه ۵ بزرگ‌ترین ناحیه شهرداری در شهر تهران است. در نتیجه مشکلات و معضلات آن وسیع و متعدد است. یکی از مهم‌ترین مشکلات این ناحیه وجود زمین‌های بایر است که معضلات زیادی را به دنبال داشته است. این زمین‌های بایر محل انباشت زباله، تجمع حیوانات موذی، دپوی خاک و نخاله می‌شود و این موارد تهدیدی برای سلامت شهروندان است. با توجه به وسعت زیاد این زمین‌ها در ناحیه ۳، گروه خدماتی مشخصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است که به‌طور مستمر در حال رصد مشکلات این زمین‌ها هستند.»

شهردار ناحیه ۳ منطقه ۵ از شهروندان درخواست کرد تا برای تسهیل در خدمات‌رسانی نیروهای شهرداری به‌محض مشاهده مشکلات و معضلات زمین‌های بایر اطلاع‌رسانی کنند. شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۵ در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، محله باغ فیض، خیابان ناطق نوری واقع شده است. شماره ۹۶۰۱۱۶۳۲ نیز پاسخگوی شهروندان است.

کد خبر 714228

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha