سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باوجود تبلیغات منفی دشمنان ایران در بخش گردشگری ملی و بین المللی رشد چشمگیری داشته است

به گزارش واحد مرکزی خبر، مشائی در حاشیه گشایش سه نمایشگاه در کیش افزود: آمار گردشگران خارجی از 800 هزار نفر در سال 83 امسال به 2 میلیون و 200 هزارگردشگر رسیده است.

وی به مشکلات شبکه بانکی کشور در تامین اعتبارات گردشگری اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه این سازمان با بانک‌های عامل به زودی مشکلات شبکه بانکی برطرف خواهد شد و طرح های گردشگری منابع بانکی لازم را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم از افزایش سفر گردشگران به منطقه خاورمیانه خبرداد و گفت: این منطقه مقام نخست جهان را در زمینه رشد صنعت گردشگری به دست آورده است.

وی از رئیس سازمان میراث فرهنگی وگردشگری خواست اعتبارات و تسهیلات ساخت هتل و مراکزاقامتی کیش جدا از اعتبارات استانی هرمزگان در نظر گرفته شود.

نماینده دانشگاه AMC اتریش نیزگفت : اتریش برای بهبود بهره وری هتل‌های در منطقه آزاد کیش به زودی در این منطقه دانشگاه هتل داری ایجاد می‌کند.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری، هتلداری و تجهیزات وابسته و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مبلمان و دکوراسیون داخلی و نخستین نمایشگاه تخصصی مجتمع‌‌های خدمات رفاهی دیروز (دوشنبه) 25 آذر در کیش گشایش یافت.

در این نمایشگاه‌ها 180 شرکت‏ داخلی و نمایندگان 30 شرکت از کشورهای مالزی ،هندوستان، ترکیه، تایلند، اندونزی، ایتالیا، چین و اتریش شرکت دارند که جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند. 

کد خبر 70936

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز