همزمان با بازگشایی مدارس برای خدمت‌رسانی به شهروندان و همچنین فضاسازی مناسب محیطی، مانور استقبال از مهر روز پنجشنبه ٣١ شهریور به مناسبت جشن شکوفه‌ها در منطقه ١٠ اجرا می‌شود.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، ستاد اجرایی استقبال از مهر منطقه ١٠ با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهری تشکیل شد. در این جلسه سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ١٠ به اهداف طرح استقبال از مهر در روان‌سازی و آرام‌سازی ترددها، تسهیل در رفت‌وآمد شهروندان و جلوگیری از تشدید ترافیک، اشاره کرد.

«محمد اسمعیل ریاضی» همچنین به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه‌خیز، نقاط و محل‌های استقرار پلیس راهور، اورژانس و آتش‌نشانی و همچنین اکیپ‌های نواحی سه‌گانه و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه با کاورهای متحدالشکل برای روان‌سازی و آرام‌سازی ترددها را مطرح و از کاهش سرفاصله‌های جابجایی و تردد اتوبوس‌های فیدر در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی‌ها خبر داد.

در ادامه این نشست، شهردار منطقه ١٠ با تاکید بر ضرورت احصا و مشخص شدن وظایف اکیپ‌های اجرایی روان‌سازی و آرام‌سازی ترافیکی، نظراتش را در مورد سناریوی مطرح‌شده معاونت حمل‌ونقل و ترافیک مطرح و بر اطلاع‌رسانی عمومی و فرهنگی همراه با پیام‌های ترافیکی، فضاسازی محیطی مبتنی بر بازگشایی مدارس و نظافت و پاکسازی معابر و مخازن نزدیک مدارس تاکید کرد.

«رضا شرفی » همچنین از اجرای مانور طرح استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در روز پنجشنبه برای ایجاد هماهنگی و آمادگی بیشتر و بهتر اجرای این طرح در روز شنبه دوم مهر خبر داد و از نواحی سه‌گانه و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک خواست با تمام توان و ظرفیت‌های موجود، پیش‌بینی‌های لازم برای اجرای این طرح و جلوگیری از پیدایش هر گونه عامل ترافیکی انجام دهند.

حذف موانع، انجام خط‌کشی‌های جدید عابر پیاده، رفع مشکلات ترافیکی، جلوگیری از پارک دوبله، خط‌کشی و ترسیم علائم افقی و عمودی مسیرهای منتهی به مدارس و اطراف آنها، استفاده از پارکینگ و... از دیگر اقداماتی است که شرفی به اجرای آن اشاره کرد.

کد خبر 707491

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha