«محمد عندلیب» سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۱۴ از اصلاح هندسی و ایمن‌سازی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی یکی از معابر پر تردد پهنه شرق تهران خبر داد.

محلاتی

همشهری آنلاین _ رضانیکنام: بزرگراه شهید محلاتی یکی از معابر شلوغ و پر تردد شهرتهران است که طرح ایمن‌سازی آن با هدف آرام‌سازی ترافیک و کاهش تصادفات رانندگی در دستورکار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ قرار گرفته است. عوامل اجرایی این معاونت برای رفع خطر و ایمن‌سازی مسیر ترددی ضلع جنوب بزرگراه شهید محلاتی، عملیات اصلاح هندسی شامل احداث پهلوگاه اتوبوس با مساحت ۲۵۰‌مترمربع و احداث ۴۵۰ مترطول جدول درحاشیه این بزرگراه را اجرایی کرده‌اند.

عندلیب با اشاره به وجود نهر در حاشیه این بزرگراه و گزارش حوادثی همچون سقوط خودرو افزود:«اساخت پهلوگاه اتوبوس در رفع ترافیک این مسیر و اجرای جدول نیز بر ایمن‌سازی حاشیه بزرگراهی مؤثر بوده و این محل به‌عنوان یکی از نقاط حادثه‌خیز منطقه رفع خطر شده است. در نظر سنجی از شهروندان و رانندگان عبوری مشخص شد که میزان قابل توجهی از آنها از اجرای این پروژه رضایت داشته اند.»

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ رفع گره‌های ترافیکی، ارتقاء ضریب ایمنی بزرگراهی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیکی در معابر شهری، افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی و کاهش زمان تأخیر سفرهای درون‌شهری را از مهم‌ترین اهداف طراحی و اجرای اصلاح هندسی تقاطع‌ها برشمرد که با تعامل، همفکری و کسب مجوزهای لازم از سوی پلیس راهور انجام می‌شود.

کد خبر 662027

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha