گروه ورزشی: سیاوش اکبرپور در بازی با ابومسلم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود که گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

 البته او در این مسابقه باز هم به روزهای پرحاشیه‌اش برگشت و درگیری لفظی‌اش با سعید خانی حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورد. اکبرپور اما در گفت‌وگو با همشهری ادعای ابومسلمی‌ها مبنی بر ناسزاگفتن او به خانی را تکذیب می‌کند.

  •  پیش‌بینی می‌کردی ابومسلم را در مشهد شکست بدهید؟

استقلال همیشه در مشهد نتایج خوبی می‌گیرد و خوشبختانه با انجام یک بازی هوشمندانه توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

  •  قبول داری که استقلال کمی خوش‌شانس بود؟

وقتی با یک گل جلو افتادیم، طبیعی بود ابومسلم برای زدن گل تساوی فشار زیادی روی دروازه ما بیاورد و حتی قلعه‌نویی هم بین دو نیمه این موضوع را به بازیکنان گوشزد کرد. این درست که در لحظاتی از بازی عقب کشیدیم ولی استقلال هوشیارانه بازی کرد و همین موضوع باعث شد گل دوم را هم بزنیم.

  •  به نظر می‌رسد که استقلال به شرایط ایده‌آل رسیده، اینطور نیست؟

بله، ما مثل همان سالی هستیم که قهرمان شدیم و بالاخره به صدر جدول رسیدیم. مقابل ابومسلم بیش از حد جنگندگی داشتیم و ثابت کردیم استقلال در شهرستان هم برنده می‌شود. حالا شانس اول قهرمانی هستیم و همه از استقلال می‌ترسند.

  • برخی معتقدند که مهاجم دوم هستی و نمی‌توان به عنوان یک مهاجم گلزن روی تو حساب کرد ولی با 8 گل زده شاید دیدگاه‌ها در موردت تغییر کند.

خیلی‌ها گفتند که اکبرپور گلزن نیست ولی خوشحالم که خلاف آن را ثابت کردم و امیدوارم باز هم گلزنی کنم.

  •  فکر می‌کنی آقای گل شوی؟

زیاد به آقای گلی فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم تمرکزم را از دست بدهم. برای من خوب بازی کردن از همه چیز مهمتر است، در ضمن هیچ رقابتی با دیگر مهاجمان استقلال ندارم و فقط با آنها رفاقت دارم.

  •  فکر می‌کنی استقلال قهرمان شود؟

فعلا زود است در این مورد حرف بزنیم ولی من شانس تیم خودمان را از تمامی تیم‌ها بیشتر می‌دانم. به غیر از استقلال، تیم‌هایی مثل پرسپولیس، ذوب‌آهن و سپاهان هم شانس دارند.

  • در هفته‌های اخیر علاوه بر گلزنی، در بازیسازی هم موفق بودی. با ادامه این روند فکر می‌کنی به تیم‌ملی دعوت شوی؟

هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌ ملی بازی کند و من هم نهایت تلاشم رامی کنم تا در لیست جدید باشم. اگر هم دعوت نشدم در خانه استراحت می‌کنم.

  •  با وجود اینکه تو و برهانی بهترین زوج خط حمله لیگ را تشکیل داده‌اید، قلعه‌نویی همچنان به دنبال جذب یک مهاجم است. در این مورد چه نظری داری؟

نظر خاصی ندارم، به هرحال قلعه‌نویی تشخیص داده که استقلال احتیاج به مهاجم دارد.

  • موضوع درگیری‌ات با سعید خانی چیست؟

درگیری خاصی پیش نیامد و من برای مدیرعامل ابومسلم که در برنامه 90 حرف‌های غیرواقعی زد، متاسفم. اتفاقا از باشگاه ابومسلم به تماشاگران این تیم خط داده بودند تا به بازیکنان ما ناسزا بگویند و از دقیقه یک آنها علیه طالب‌لو، قربانی و منتظری فحاشی کردند. همه می‌دانند در بازی‌های خانگی ابومسلم همیشه حاشیه به وجود می‌آید و این ربطی به تیم‌های میهمان ندارد.

  • ولی قلعه‌نویی بعد از بازی گفت که اگر اکبرپور ناسزا گفته باشد، او را جریمه می‌کنم.

من در رختکن با قلعه‌نویی حرف زدم و گفتم که هیچ اتفاقی بین من و خانی نیفتاد.

کد خبر 70442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز