یک هفته پیش، ترافیک سنگین و غیرمنتظره‌ای در بزرگراه‌های شهید چمران، شهید همت، آیت‌الله صدر و خیابان‌های سئول و ولیعصر ایجاد شد. ترافیک در اغلب ساعات روز چنان سنگین شده بود که باعث شد کار تا به بزرگراه‌های شهید حکیم و شهید مدرس هم بکشد و خیابان‌های اطراف‌شان چند روز عجیب و غریب با انبوهی از خودروها را تجربه کنند.

به گزارش همشهری‌آنلاین؛ خیلی زود دلیل مشخص شد؛ برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران. بسته شدن گاه و بی‌گاه تعجب‌برانگیز خیابان سئول هم به موضوع دامن می‌زد.

همان موقع بار دیگر بحث انتقال نمایشگاه‌های بین‌المللی به شهر آفتاب مطرح شد و اینکه دیگر محل «دائمی» نمایشگاه‌های بین‌المللی، مناسبِ برپایی نمایشگاه نیست. با توجه به فضای مناسبی که برای برگزاری نمایشگاه‌ها مختلف و متنوع در مجموعه شهر آفتاب فراهم است، به نظر می‌رسید پیش از اینها محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به این مجموعه منتقل شود.

از فردا همزمان نمایشگاه صنعت تحول خودرو و دومین نمایشگاه بین المللی تقویت، تزیین خودرو و خدمات وابسته تهران ۱۴۰۱ در خیابان سئول برپا و سوم شهریور به پایان می‌رسد. این در حالی است که بیست‌ونهمین نمایشگاه فرش دستباف تهران ۱۴۰۱ نیز ۳۱مرداد در این محل برپا شده و تا ششم شهریور ادامه دارد.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران نیز از دیروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرد و تا چهارم شهریور ادامه خواهد داشت. چهار رویدادی که جمعیت و خودروهای زیادی را به خیابان سئول سرازیر می‌کند و با توجه به محدودیت ظرفیت پارکینگ نمایشگاه، به طور قطع شهروندان باید در انتظار ترافیک سنگین در سطح شهر تهران باشند.

گزارش: محمود مولایی

تدوین: محمود دانش‌آموز

کد خبر 700113
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تی وی همشهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • عباس IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    15 0
    اگر قرار بود نمایشگاه از تهران خارج نشود‌ چرا میلیاردها هزینه برای شهر افتاب شد مرگ یکبار شیون یکبار چند بار از یک‌سوراخ باید گزیده شد تعطیلش کنید سرگردانی و خستگی شهر و مردم را تمام کنید
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    وقتی مسئول برگزاری این نمایشگاه خونش تهرانه همه هم خونشون نزدیکه مگه رقبتی برای جا بجایی نمایشگاه دارند؟