تیم بارسلونا در هفته دوم رقابت‌های لالیگا به اولین پیروزی خود در این مسابقات رسید.

لواندوفسکی  و فاتی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های بارسلونا و رئال سوسیداد از هفته دوم رقابت‌های لالیگا و در یک بازی هیجان‌انگیز به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با برتری ۴ بر یک شاگردان ژاوی خاتمه پیدا کرد.

پای روبرت لواندوفسکی، ستاره جدید خط حمله بارسلونا سرانجام در لالیگا و در این مسابقه به گلزنی باز شد و این مهاجم لهستانی توانست دبل کند.

گل‌های شاگردان ژاوی را لواندوفسکی ۱، ۶۸، دمبله ۶۶ و فاتی ۷۹ به ثمر رساندند و تک گل میزبان را الکساندر ایزاک در دقیقه ۶ به ثبت رسانید.

در این دیدار تراشتگن چند موقعیت خوب را از حریفان گرفت و نگذاشت تا سوسیداد در جو عالی آنوئتا مقابل بارسلونا به گل دست یابد. آنسو فاتی نیز بسیار عالی کار کرد و بسیار بهتر از فران تورس کار کرد. او یک گل زد و ۲ پاس گل داد تا در کنار لواندوفسکی به مرد اصلی میدان نام گیرد.

بارسلونا با این پیروزی که اولین برد آبی‌واناری‌ها در لالیگا محسوب می‌شود ۴ امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول لالیگا قرار گرفت.

در دیگر بازی لالیگا، ویارئال با ۲ گل در وندامتروپولیتانو اتلتیکومادرید را شکست داد تا به صدر جدول راه پیدا کند.  اکنون رئال مادرید با ۶ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ در رده دوم جای دارد.

کد خبر 699584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha