مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
۰ نفر

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان اعلام کرد: انفجار در مسکن مهر سایت کمالوند خرم‌آباد که شب گذشته رخ داد ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

آتش نشانی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی غیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لرستان اظهار کرد: شب گذشته طی تماسی که با مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان مبنی بر انفجار بر اثر نشت گاز در مسکن مهر سایت کمالوند گرفته شد، ۵ آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

غیبی با اشاره به این که در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند، گفت: با حضور در صحنه حادثه، مداوای سرپایی مصدومان انجام گرفت و سپس آنها به بیمارستان عشایر خرم‌آباد انتقال داده شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد نیز گفت: انفجار در یکی از بلوک های سایت مسکن مهر خرم‌آباد (موسوم به کمالوند) واقع در انتهای خیابان ۶۰ متری، موجب تخریب کامل ۵ واحد شد.

عکس | انفجار در مسکن مهر خرم‌آباد ؛ ۶ نفر مصدوم شدند

منصور میرزایی افزود: این حادثه شامگاه امروز رخ داده است و تاکنون ۶ مصدوم حادثه از زیر آوار بیرون کشیده شده و توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده اند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه کشته نداشت و علت آن توسط کارشناسان امر، انفجار بر اثر نشت گاز اعلام شد.

وی با اشاره به حضور ۵ تیم امداد و نجات آتش نشانی در محل این حادثه اظهار کرد: احتمال آسیب یا ترک‌خوردگی برخی واحدهای همجوار هم وجود دارد که این مورد به همراه علت انفجار در دست بررسی است‌. 

کد خبر 693796
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha