مجموع نظرات: ۱
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
۰ نفر

جوان الجزایری که ۲۶ سال پیش ربوده شده بود، در آغل گوسفندان همسایه پیدا شد.

مرد زندانی شده الجزایری

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از بی بی سی، سال ۱۹۹۸، وقتی عمر بن عمران ۱۹ ساله در جریان جنگ‌های داخلی الجزیره به طرز عجیبی ناپدید شد، خانواده‌اش مدت طولانی به دنبال او همه جا را گشتند. اما پس از اینکه جستجوها برای پیدا کردن عمر نتیجه نداد، فکر کردند که او در میان۲۰۰ هزار کشته یا ۲۰هزار ربوده شده ناآرامی‌های داخلی کشور باشد. با این حال آنها همچنان به دنبال و رد و نشانه‌ای از عمر بودند و در همه این سال‌ها امیدوار بودند که روزی او را پیدا کنند.

در نهایت بعد از ۲۶ سال، ساعت ۸ صبح ۱۲ می ( ۲۳ اردیبهشت) امسال به وقت محلی، فرد ناشناسی با پلیس الجزیره تماس گرفت و آنها را در جریان زنده بودن عمر قرار داد. فرد ناشناس به پلیس گفت که مردی ۶۱ ساله که در فاصله ۲۰۰ متری خانه پدر عمر در شمال الجزیره زندگی می‌کند، او را در آغل گوسفندانش، پشت کاه‌های انبار شده در آنجا زندانی کرده است.

با این خبر پلیس بلافاصله عازم این محل شد. آنها وقتی به خانه مرد همسایه رسیدند، او مانع ورود پلیس شد اما وقتی دید که نمی‌تواند مقاومت کند، تصمیم گرفت فرار کند اما پلیس او را در حین فرار دستگیر کرد.

بدین ترتیب ماموران پلیس وارد آغل گوسفندان شدند و بعد از کنار زدن کاه‌ها، مرد ۴۵ ساله‌ای را دیدند که در گوشه ای با زنجیر بسته شده و چیز عجیبی در گردنش است. پلیس خانواده عمر را در جریان قرار داد و آنها شگفت‌زده، فرزند گمشده‌شان را بعد از ۲۶ سال در آغوش کشیدند.

عمر که از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار بدی قرار داشت، به پلیس گفت که در این سال‌ها مورد سواستفاده جنسی قرار می‌گرفت. او در ادامه گفت که گاهی اوقات می‌توانست خانواده‌اش را از دور ببیند اما احساس می‌کرد به دلیل طلسمی که آدم ربا بر گردنش انداخته بود، نمی‌توانست آنها را صدا بزند.

مادر عمر در سال ۲۰۱۳ در حالیکه فکر می‌کرد پسرش کشته شده است، از دنیا رفت، عمر به پلیس و رسانه‌های الجزیره گفت که حتی شاهد مراسم ختم مادرش از دور بوده است.

وزارت دادگستری الجزایر اعلام کرده است که تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد و عمر تحت مراقبت‌های پزشکی و روانی قرار دارد.

کد خبر 852573
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha