شبکه اجتماعی تیک‌تاک که مختص به اشتراک‌گذاری ویدئو است به محلی برای نشان دادن خلاقیت‌ها تبدیل شده است، اما همین موضوع دردسرهای فراوانی را نیز به‌دنبال داشته است.

نوشیدنی اسپا در تیک تاک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، گریسی نورتون، برای مجموعه ویدئویی خود با نام «نوشیدنی اسپا» با واکنش‌های منفی مواجه شد.

«نوشیدنی اسپا» (Spa Water) که گریسی نورتون مدعی اختراع آن شده بود، حسابی در فضای مجازی چرخید و سر و صدای فراوانی را ایجاد کرد.

نورتون ویدئویی را در تیک‌تاک پست کرد و نوشیدنی‌ای را که نامش را «نوشیدنی اسپا» گذاشته بود، به نمایش درآورد و مدعی شد که دستور ساخت این نوشیدنی تابستانی متعلق به خودش است.

او نمی دانست که این، در واقع یک نوشیدنی سنتی لاتین است که به نام Agua Fresca شناخته می‌شود که در زبان اسپانیایی به معنای آب خنک است.

Agua Fresca یک نوشیدنی سبک بدون الکل و میوه‌ای است که در سراسر مکزیک محبوبیت دارد. این نوشیدنی از میوه، آب و شکر با یخ اضافه شده به مخلوط تهیه می‌شود.

ویدیوی نورتون پس از اینکه فاش شد «نوشیدنی اسپا» در واقع همان معجون محبوب مکزیکی است، با واکنش شدیدی در تیک‌تاک مواجه شد.

نورتون در جدال مجازی‌اش با کاربران اصرار داشت که دستورالعمل درست کردن این نوشیدنی متعلق به خودش است، اما در واقع یک کپی بود.

بیشتر بخوانید:

در نتیجه، اینترنت پر شد از نظراتی که او را به نادانی و سوء استفاده آشکار از حق دیگران متهم می‌کردند.

پس از این مسائل، حساب تیک‌تاک او بسته شد و نورتون از تمام کسانی که به آنها بابت این مساله توهین کرده بود، عذرخواهی کرد.

کد خبر 692657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha