شهردار منطقه۲۲ از اجرای طرح ایمن سازی بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا شهید فهمیده خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های مدیریت شهری پایتخت این است که معابر و بزرگراه ‌ای اصلی شهر را ایمن‌سازی کند تا شاهد کاهش حوادث رانندگی باشیم.

بزرگراه آزادگان

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدرضا محمدی درباره اقدامات صورت گرفته در بزرگراه آزادگان به منظور افزایش ایمنی در بخشی از محدوده  توضیح داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در چند ماه اخیر بزرگراه شهید خرازی از پل رودخانه کن تا انتهای این محور به شکل ویژه ایمن‌سازی شده و شاهد کاهش حوادث رانندگی منجر به فوت در این محور هستیم.

او افزود: اکنون حجم بالایی از خودروها از بزرگراه آزادگان در منطقه ۲۲ به محورهایی شامل شهید حکیم، شهید همدانی، شهید خرازی، شهید همت، آزاد راه تهران کرج، بزرگراه شهید فهمیده و آزادراه تهران شمال روزانه تردد دارند.

محمدی ادامه داد: براساس برنامه ریزی دیگر از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار است اقداماتی با هدف افزایش ایمنی در بزرگراه آزادگان انجام شود تا دیگر در این بزرگراه هم شاهد تصادفات نباشیم.

شهردار منطقه گفت: تعویض و نوسازی گاردریل‌های این بزرگراه و ترسیم خط کشی نزدیک به ۲۰ کیلومتر انجام شده و همچنین چراغ‌های اخطار در برخی از خروجی‌ها نصب شده است.

به گفته محمدی جای پارک اضطراری در محور شمال به جنوب نرسیده به بلوار امیر کبیر نیز راه‌اندازی شده و همچنین نصب علائم ترافیکی از دیگر برنامه‌های ایمن سازی محور آزادگان است.

کد خبر 681042
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha