سخنگوی شورای شهر ضمن درخواست از مسئولان بهشت زهرا برای ارائه گزارشی در مورد سرقت‌ از قبور در این مجموعه،‌ به آسیب‌های اجتماعی در تهران پرداخت و گفت: زباله‌های درون مخازن در برخی محلات تهران عمر ماندگاری بیش از ۲۰ دقیقه ندارند چرا که معتادان سریع آنها را بیرون ریخته تا بتوانند در قبال تحویل آن مواد مخدر تهیه کنند.

زباله

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره پیگیری موضوع سرقت سنگ قبور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) از سوی شورای شهر تهران گفت: با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) برای این موضوع صحبت کردم؛ در حوزه سرقت سنگ‌های قبور، آنچه که واقعا اتفاق افتاده بود با آنچه که در اخبار منتشر شده بود،نسبت درستی نداشت. میزان سرقت‌ها، عدد بسیار پایینی بود که از آن جلوگیری هم شده است.

او افزود: آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر مشاهده می‌شود و حتی برخی زیرساخت‌ها به دلیل اینکه معتادی بخشی از ایستگاه اتوبوس را با مواد مخدر تهاتر می‌کند، خراب می شوند یا مثلا زباله‌های درون مخازن در برخی محلات تهران عمر ماندگاری بیش از ۲۰ دقیقه ندارد. این زباله‌ها از جانب معتادان سریع بیرون ریخته می‌شود، زباله‌ها را می‌برند تا بتوانند در قبال تحویل آن مواد مخدر تهیه کنند.

نادعلی با اشاره به این موضوع که «وقتی چنین صحنه‌هایی در شهر دیده می‌شود، سازمان بهشت زهرا هم نمی‌تواند از این موضوع دور باشد و احتمالا چنین مواردی وجود دارد.»، گفت: بر این اساس باید سوال شود میزان واقعی این اتفاق چقدر است و کاهش یافته یا خیر؟ باید گزارشی از اقدامات اجرایی از بهشت زهرا بخواهیم تا پس از ارائه گزارش، میزان دقیق سرقت را بررسی کنیم. اگر با چنین مشکلی مواجه هستند اعلام کنند تا با کمک ما از وقوع آن جلوگیری کنیم.

کد خبر 679444
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha