شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
۱ نفر

جاده سلامتی، در ایران‌مال؛ قطب ورزش‌های قهرمانی با حضور دکتر «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.

جاده سلامتی

همشهری آنلاین‌ ـ ثریا روزبهانی: «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان در این مراسم، گسترش ورزش فقط با استفاده از اعتبارات دولتی را غیرممکن دانست و گفت: «مرکز ایران‌مال قابلیت برگزاری مسابقات و رویدادهای ۵۶ رشته ورزشی را دارد که امکان بسیار مناسبی برای همه کشور محسوب می‌شود. اکنون ایجاد جاده سلامتی یا مدرسه دو و میدانی ایران‌مال هم باعث شده تا علاوه بر جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، به قطب دو و میدانی کشور هم تبدیل شود.»

افتتاح مدرسه دو و میدانی کشور در غرب تهران

قطب ورزش قهرمانی

جاده تندرستی ایران مال یکی از عالی‌ترین مکان‌ها برای انجام این ورزش است و می‌تواند مورد علاقه‌ اشخاص زیادی که طرفدار این ورزش هستند، قرار گیرد. او توضیحات بیشتری درباره این پروژهداد و گفت: «جاده سلامتی ایران‌مال هزار و ۱۰۰ متر طول دارد و مسیر آن با کفپوش استاندارد آماده شده است. اکنون می‌توان از مسیر سلامتی در کنار پیست یخ، استادیوم تنیس تالارها و مجموعه‌های بولینگ، بیلیارد، بدنسازی و درمانگاه تخصصی ورزشی در مجموعه ایرانمال به‌عنوان یکی از قطب‌های مهم ورزش قهرمانی کشور نام برد.» این مسیر به مدرن‌ترین امکانات روز دنیا مجهز است و به عموم استفاده‌کنندگان این اجازه را می‌دهد تا با تنفس هوایی پاک و تازه به قدم زدن بپردازند و لذت ببرند. همچنین جاده تندرستی ایران مال دسترسی مناسبی به استادیوم ورزشی و مجموعه اسکواش دارد و به آسانی می‌توان در آنجا به فعالیت‌های جانبی پرداخت و تفریح کرد. این مسیر با داشتن مبلمان و طراحی منحصربه‌فرد خود محیطی مناسب برای پیاده‌روی‌های خانوادگی است.

افتتاح مدرسه دو و میدانی کشور در غرب تهران

کد خبر 676307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    1 0
    ورزشهای پایه‌ای مثل دومیدانی، ژیمناستیک، شنا هر چقدر سرمایه‌گذاری کنیم کم است. علاوه بر سلامتی اینها در المپیک‌ها هم مدال‌‌آور هستند