مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی شهر تهران در رابطه با اختلال پیش آمده در مراکز معاینه فنی گفت:خوشبختانه در ساعت ۱۵ روز جاری ۱۷ اردیبهشت ماه این ایراد رفع شد و در حال حاضر کلیه مراکز معاینه فنی فعال هستند.

معاینه فنی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا گویا مدیر روابط عمومی ستاد معاینه فنی شهر تهران در خصوص چرایی اختلال در سرویس دهی برخی مراکز معاینه فنی گفت: ارتباط فراساختمانی تعدادی از مراکز معاینه فنی دچار ایراد شده و سازمان فناوری شهرداری تهران در حال تلاش است تا هر چه سریعتر این ایراد را رفع کند.

او با بیان اینکه تعدادی از مراکز معاینه فنی فعال هستند و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاع از وضعیت این مراکز به شماره تلفن ۹۶۰۰۶۰۰۰ تماس گیرند، افزود: ضمن عذرخواهی از مردم تهران و مراجعه کنندگانی که به دلیل ایجاد این اختلال دچار سردرگمی شدند، باید اعلام کنم که این مسئله غیر قابل پیش بینی بوده و مراجعینی که امروز مراجعه کردند تا آنجایی که برای سازمان مقدور بوده مورد تکریم قرار گرفتند.

گویا در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه از ساعت ۱۱:۴۵ صبح امروز-۱۷ اردیبهشت- ارتباط فراساختمانی تعدادی از مراکز معاینه فنی دچار ایراد شد و سازمان فناوری شهرداری این ایراد را رفع کرد، افزود: خوشبختانه در ساعت ۱۵ روز جاری این ایراد رفع شد و در حال حاضر کلیه مراکز معاینه فنی فعال هستند.

کد خبر 674751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha