شهردار منطقه ۱۹ گفت: بهسازی محور مبادی جنوبی پایتخت با ۱۰۰ میلیارد اعتبار در دستور کار منطقه ۱۹ قرار گرفت تا در سال ۱۴۰۱ تحولی دیگر در ورودی جنوبی تهران ایجاد شود.

عوارضي تهران قم

همشهری آنلاین، زهرا کریمی: مهدی هدایت با بیان اینکه برای عملیات ساماندهی و بهسازی بر مطالعات پژوهشی تاکید داریم و از آنها بهره خواهیم برد، افزود: همچنین طراحی نمادی که زیبنده ورودی مبادی جنوبی باشد از دیگر اقدامات در طرح بهسازی است و قرار است به طول یک کیلومتر به عرض ۱۶ متر فضای خاکی بعد از عوارضی تبدیل به رفیوژ فضای سبز شود. همچنین اولویت دیگر در این طرح، زیباسازی رمپ و لومپ‌های مسیر مبادی جنوبی است.

او درباره نمایشگاه آفتاب که دسترسی بزرگراهی به آن دشوار است نیز توضیح داد: وجود پروژه بزرگ نمایشگاه شهر آفتاب در ورودی جنوبی شهر تهران و انتقال نمایشگاه‌ها به این مجموعه سبب شد بخشی از اعتبارات را برای ساخت بزرگراه هم سطح به منظور سهولت دسترسی شهروندان به این مجموعه پیش‌بینی کنیم که به زودی اجرا خواهد شد و برخی از مشکلات ورودی شهر تهران با ساخت این بزرگراه رفع خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۹ در پایان به ساماندهی درب باب الحوائج و گلدسته بهشت زهرا (س) برای میزبانی از عزاداران امام خمینی (ره) در خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تعریض اتوبان هاشمی و احداث ۲ مسیر دوربرگردان در اتوبان علامه عسگری از جمله اقدامات انجام شده است و به منظور استقبال از عزاداران، ساماندهی درب باب الحوائج مراحل پایانی را پشت سر می‌گذاریم و اصلاح هندسی در ورودی باب گلدسته به مساحت ۷۰۰ به زودی آغاز خواهد شد.

کد خبر 674664
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha