«پرویز پرستویی» در کنار فعالیت میدانی در امور خیریه، صفحه اینستاگرام با مخاطبان چند میلیونی‌اش را برای کمک به مردم بی‌بضاعت وقف کرده و مرسوله‌های جمع‌آوری شده را از دروازه غار و گودهایش تا خانه‌های نیمه ویرانه سیستان و بلوچستان به دست مستحقان می‌رساند.

پرويز پرستويي

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد: این هنرمند بارها با راه‌اندازی پویش‌های خیرخواهانه، از جمع‌آوری هزینه نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تا حل مشکل بی‌شناسنامه‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان اجتماعی از مردم برای مشارکت دعوت کرده و خودش همپای آنها وارد این میدان شده است.

پرستویی بیشتر در مؤسسه خیریه خادمان علی بن ابیطالب(ع) فعالیت می‌کند و همیشه پای کار بوده و حتی کرونا هم باعث نشده تا از مسئولیت اجتماعی خود شانه خالی کند. به‌گونه‌ای که به گفته «حسن رحیمی» کشتی‌گیر جوان، در این گروه خیریه وقتی ارزاق را توزیع می‌کنند، پرویز پرستویی جلوتر از همه بسته‌ها را می‌گیرد و حرکت می‌کند.

او پاییز ۱۳۹۹ نیز به‌عنوان تهیه‌کننده گروه موسیقی نمایش «علمدار» که با اهداف فرهنگی و خیرخواهانه اجرا شد، مردم را به همراهی در این مسیر که در راستای محرومیت‌زدایی بود، دعوت کرده و دراین‌باره گفته است: «ما در مؤسسه خیریه «خادمان علی ابن ابیطالب(ع)» با مدیریت پهلوان «رسول خادم» در کنار ورزشکاران ملی گروهی تشکیل دادیم تا در حرکتی خیرخواهانه و با جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق محروم کشور از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور دست مستمندان و نیازمندان را در حد توانمان بگیریم. من بزرگ شده جنوب تهران هستم و همواره یکی از دغدغه‌هایم این بود که اگر روزی توانستم و توانش را داشتم، تریبون طرح مشکلات محرومان باشم. به‌عنوان عضوی از جامعه فرهنگ و هنر و عزیزان در این مؤسسه خیریه همواره برای رضای خدا حضور داشته‌ایم و تمام سعی‌مان بر این بوده است که با اطلاع‌رسانی درست کمک‌هایی را که از مردم گرفتیم به دست مردم برسانیم و وظیفه خود می‌دانیم عموم مردم را ترغیب کنیم که برای کمک به هموطنان محروم در این شرایط سخت زندگی قدمی مؤثر برداشته شود؛ اطمینان می‌دهیم با اطلاع‌رسانی شفاف و گزارش‌های تصویری مبسوط امانتدار خوبی برای ارسال و انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه آنان به مناطق محروم و مستمندان باشیم.»

کد خبر 664630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha