سیل، زلزله، محیط‌زیست و حیوانات و حالا هم کرونا حضورش را در امور خیرخواهانه پررنگ‌تر کرده و از تلاش در این زمینه‌ها دریغ نمی‌کند. «هدیه تهرانی» بازیگر، در این سالها بیش از عرصه‌های هنری و سینما، او را در موقعیت‌های مختلف کارهای خداپسندانه دیده‌ایم و آن هم در سکوت خبری. چون بانوی بازیگر دلش نمی‌خواهد کسی متوجه این بخش از فعالیت‌هایش شود.

هديه تهراني

همشهری آنلاین- پروانه بهرام‌نژاد: «هدیه تهرانی» هنرمند سرشناس سینمای کشورمان، از برملا شدن خبر کارهای خیرخواهانه‌اش، غمگین و حتی از افرادی که از او فیلم و عکس می‌گیرند، دلخور شده است.رد پای هدیه تهرانی، از گیلان و مازندران و گلستان تا شاهرود و دامغان، سردشت و زابل و ابوموسی همه جا دیده میشود. این هنرمند در امور اجتماعی از جمله کمک به سیل و زلزله‌زدگان، جمع‌آوری زباله از طبیعت و... حضور فعالی دارد به طوریکه در سیل گلستان هم که چند سال پیش رخ داد، لباس امدادگران هلالاحمر را پوشید و با حضور در پایگاه امداد هوایی هلال احمر در این استان، ضمن کمک رسانی به شهروندان از خدمات امدادگران در سیل گلستان قدردانی کرد و جویای حال مردم و وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان شد.

در ایام شیوع ویروس کرونا کمک‌های متعددی داشته و چندین محموله شامل اقلام بهداشتی و تجهیزات محافظتی مورد نیاز کادر درمان از جمله ماسک، دستکش، لباس و عینک به بیمارستان‌های شهرهای مختلف ارسال کرده است.

علاوه براینها در کمپینی برای کمک به یک شهروند راه‌اندازی کرده و توانسته در مدت کوتاهی مبلغ 800 میلیون تومان جمع‌آوری کند و نجاتبخش زندگی او باشد. در یک دوره‌ای هم تهرانی، با گروهی بسیج شده و خانه به خانه می‌رفتند و کمک‌های اولیه و سبد کالا و اقلام موردنیاز به خانواده‌های بی‌بضاعت‌ها می‌رساندند و از این دست کارهای انسان‌دوستانه انجام می‌داد.

در سال‌های اخیر هم پرتوان به دور از حاشیه به فعالیت خود ادامه داده و بیشتر وقتش را در امور خیریه و حفاظت از محیط‌زیست می‌گذراند. به اذعان همکارانش از جمله «پیمان معادی» او بی‌ادعا و گمنام مدتهاست از رسیدگی به مناطق محروم گرفته تا حمایت از آسیب‌دیدگان سیل و زلزله دریغ نمی‌کنند.

کد خبر 664622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha