امروزه تزریق چربی به صورت ، به دلایل مختلفی انجام می‌گیرد که مهم‌ترین علت آن رفع چین و چروک پوست است. همانطور که می‌دانید با افزایش سن رفته رفته تولید الاستین و کلاژن در پوست کاهش می‌یابد که این موضوع سبب افزایش خشکی پوست و در نتیجه ایجاد چین و چروک خواهد شد.

تزریق چربی به صورت کلینیک vip.jpg

برای بهبود این مشکل معمولاً از تزریق چربی استفاده می‌شود که البته قبل از در نظر گرفتن آن باید به موارد مختلفی توجه شود. در کنار این مورد بسیاری از افراد مخصوصاً خانم‌ها از فرو رفتگی‌ در گونه‌ها شکایت دارند که برای چنین مشکلاتی نیز تزریق چربی به صورت توصیه می‌شود. حال اگر به هر دلیلی تصمیم به استفاده از این روش دارید، شاید بهتر باشد که اطلاعات بیشتری از تزریق چربی بدست آورید که ما در ادامه‌ی این مقاله به مهم‌ترین این موارد اشاره خواهیم کرد.

تزریق چربی چیست

به طور حتم بعضی از بخش‌های بدن هر یک از ما دارای چربی‌های بیشتری است. مثلاً در بسیاری از افراد، بخش‌هایی مانند شکم، ران و حتی باسن از چربی‌های زیادتری نسبت به سایر قسمت‌های بدن برخوردار است که طبیعتاً برای رفع مشکلاتی مانند چین و چروک،گودی زیر چشم و زاویه سازی صورت،از چربی قسمت‌های نام‌برده شده برداشته می‌شود و به محل مورد نظر تزریق خواهد شد. گفتنی است که امروزه تزریق چربی به صورت از جمله محبوب‌ترین عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود که تقاضا برای این منظور با روی کار آمدن روش‌های جدیدتر افزایش نیز یافته است.

نحوه انجام تزریق فیلر چربی به صورت

همانطور که عرض کردیم برای تزریق چربی به صورت ، ابتدا باید از یکی از اندام‌هایتان چربی مدنظر استخراج شود. پس از این کار پزشک معالج نسبت به شستن و پالایش کردن چربی اقدام خواهد کرد. البته دقت کنید که ناحیه‌ی انتخابی برای استخراج چربی، به عهده‌ی خودتان است و در واقع می‌توانید به پزشک معالج پیشنهاد دهید که از کدام بخش از اندام‌تان چربی مورد نیاز برداشته شود. واضح است که پس از مشخص شدن این موضوع، پزشک با استفاده از بی‌حسی موضعی، برش بسیار کوچکی در بدن ایجاد کرده و بخش کوچکی از چربی را با استفاده از یک دستگاه جداسازی خواهد کرد.

در مرحله‌ی بعدی تزریق فیلر به صورت باید عمل پالایش انجام شود که پس از پایان یافتن این مرحله، سلول‌های چربی به سرنگ منتقل می‌شوند که البته قبل از آن باید از حذف ناخالصی‌ها اطمینان حاصل شود. در مرحله‌ی انتهایی نیز سرنگ آماده شده به محل مورد نظر نزدیک شده و چندین بار بافت پوست را سوراخ کرده که در هر بار چربی‌های کاملاً طبیعی به محل مدنظر تزریق خواهند شد. این عمل تا زمانی که به نتیجه‌ی دلخواه منجر شود، ادامه خواهد داشت.

سن مناسب تزریق فیلر به صورت

با توجه به اینکه تزریق چربی به صورت ، از جمله عمل‌های زیبایی محسوب می‌شود اکثر پزشکان بر این باورند که حداقل سن افراد برای در نظر گرفتن چنین جراحی‌های رسیدن به سن بلوغ یا ۱۸ سالگی است. در واقع با توجه به اینکه قبل از سن بلوغ، سلول‌ها و بافت‌های بدن در حال تکامل هستند، ممکن است هر گونه دستکاری سبب حالات ناخوشایند در بدن شود. بنابراین توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان قبل از بلوغ اقدام به تزریق چربی نکنید چرا که سبب ایجاد اختلالات هورمونی در بدن خواهد شد.

سن مناسب تزریق چربی به صورت

اما دغدغه‌ی دیگری که بسیاری از افراد بالای ۷۰ سال با آن مواجه هستند این است که تزریق چربی به صورت یا بدن در سنین بالا شدنی است یا خیر که در پاسخ باید عرض کنیم که با توجه به اینکه در سن‌های بالا پوست عمده چربی خود را از دست داده است، درمان چین و چروک پوست و یا هر نوع تزریق چربی به بدن ممکن است نتایج دلخواه را در پی نداشته باشد. به طور کلی سن مناسب تزریق چربی به بدن یا صورت پس از بلوغ و تا حداقل ۵۰ سالگی است. با این حال در این مورد بخصوص توصیه می‌کنیم با پزشک معالج‌تان مشورت کنید.

عوارض تزریق چربی به صورت

به طور حتم جراحی‌های زیبایی با عوارض همراه خواهند بود که شدت و ضعف آن بسته به بنیه‌ی بدنی افراد دارد. البته جای نگرانی نخواهد بود چرا که اکثر علائم (به شرط نداشتن بیماری‌های زمینه‌ای) زودگذر بوده و مشکل خاصی را برای بیمار ایجاد نخواهد کرد. به طور کلی از موارد زیر بعنوان عوارض تزریق چربی به صورت یا بدن یاد می‌شود:

  • احساس سوزش و درد در ناحیه‌ای که برداشتن چربی لحاظ شده است.
  • ایجاد ورم یا کبودی در محل تزریق چربی یا برداشت آن.
  • ایجاد عفونت در بخش تزریق که با استفاده از قرص‌های تجویز شده رفع خواهد شد.
  • نامتقارن شدن صورت در بعضی از موارد.
  • رنگ پریدگی بیمار پس از انجام تزریق چربی.
  • باقی ماندن جای زخم که به مرور زمان از بین خواهد رفت.

به طور کلی همانطور که عنوان کردیم عوارض خاصی برای تزریق چربی به صورت وجود ندارد و موارد عنوان شده به هیچ عنوان خطری برای بیمار نخواهد بود.

مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق فیلر چربی به صورت

با توجه به حساسیت‌هایی که عمل‌های زیبایی صورت دارند، افراد متقاضی باید به خوبی بدانند که قبل و بعد از انجام تزریق چربی باید یکسری مراقبت‌هایی را در نظر بگیرند تا نتیجه‌ی کار بهتری در انتظارشان باشد. ما در ادامه به موارد مهمی در این خصوص اشاره خواهیم کرد:

تصویر نمونه تزریق چربی به صورت

  • کاملا واضح است که هر چه مراقبت‌های قبل از تزریق چربی به صورت به بهترین نحو ممکن انجام شود، نتایج حاصله بیشتر باب میل خواهد بود. بنابراین قبل از حاضر شدن در کلینیک موارد زیر را در نظر بگیرید:

    معمولاً اکثر پزشکان برای شکل‌گیری نتایج بهتر تزریق چربی توصیه‌هایی به متقاضیان دارند که باید بعد از عمل زیبایی مدنظر قرار داده شود که ما در ادامه به مهم‌ترین این موارد اشاره خواهیم کرد:

    تزریق چربی به صورت در کلینیک vip

    • مراقبت‌ های قبل از تزریق چربی به صورت

    • از چند هفته قبل از تزریق چربی مصرف دخانیات را کنار بگذارید.
    • حداقل ۱۰ روز قبل از تزریق از داروهایی مانند آسپرین یا داروهای ضد التهابی استفاده نکنید.
    • سعی کنید بدن‌تان را هیدراته نگه دارید.
    • مصرف هر گونه دارو را به پزشک معالج‌تان اطلاع دهید.
    •  مراقبت‌های بعد از تزریق چربی

    • از انجام ورزش‌های پرفشار پرهیز کنید.
    • مصرف مایعات را کنار نگذارید.
    • بکارگیری از کمپرس آب یخ توصیه می‌شود.
    • از ماساژ دادن نقاط تزریق چربی خودداری کنید.
    • داروهای تجویز شده را به موقع مصرف کنید.
    • استفاده از کرم‌های ضدآفتاب را تا حداقل ۲ هفته پس از تزریق چربی به تأخیر بیندازید.

در این مقاله با مهمترین نکاتی که برای تزریق چربی به صورت باید بدانید شما را آشناکردیم آنچه باید تاکید کنیم این است که این عمل زیبایی باید حتما در یک کلینیک معتبر زیبایی و زیر نظر متخصص انجام شود،  کلینیک vip با دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت و همکاری تیم پزشکی متخصص در زمینه انواع عمل های تزریق چربی به صورت،  زاویه سازی و کانتورینگ صورت،  تزریق ژل ، تزریق بوتاکس ،  جوانسازی و رفع چین و چروک صورت و .... فعالیت میکند حفظ سلامت مشتریان و رضایت مراجعین یکی از مهمترین اصول این کلینیک هست اگر در مورد تزریق چربی به صورت و بدن سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از خدمات ویزیت و مشاوره رایگان کارشناسان پزشکی مستقر در این کلینیک استفاده کنید.

برای شروع کافیست نمونه عمل های موفق این کلینیک را درپیج اینستاگرام به آدرس vipclinic_surgery@ و وب سایت   https://clinic-vip.com/filer-ads بررسی کنید.

کد خبر 650418

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha