شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات پذیرش اوراق بهادار پس از بررسی‌های لازم با پذیرش شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در بورس اوراق بهادار تهران موافقت کرد.

هیات پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در جلسه‌ای که از ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 26 شهریور آغاز شد و در ساعت 17:00 پایان یافت ابتدا درخواست پذیرش سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌همراه پیش‌نویس امیدنامه این شرکت را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

در نهایت پذیرش این شرکت در تابلوی فرعی بازار اول بورس، مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد قبل از عرضه‌ سهام، اقدامات زیر انجام و اطلاعات و مدارک مربوط، به بورس ارائه و به بازار اعلام شود.

1- اساسنامه‌ شرکت، به ‌استثنای بند مربوط به سهام بی‌نام، مطابق اساسنامه‌ نمونه‌ شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اصلاح و تصویب شود.

2- سهام شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شود.

3- تعهد عرضه‌ حداقل 10 درصد از سهام شرکت در عرضه‌ اولیه از سهامداران عمده (5 بانک) اخذ شود.

4- ارائه‌ی تعهد سهامداران عمده‌ شرکت مبنی بر اینکه "در صورتی‌که دعاوی دیگری مربوط به دوره‌ قبل از تاریخ درج وجود داشته که اعلام نشده باشد، و نیز پرداخت مابه‌التفاوت مالیات متعلقه پس از کسر ذخیره‌ مالیات و هرگونه کسری ذخایر احتمالی و دیگر بدهی‌های سنوات قبل تا تاریخ عرضه‌ اولیه‌ سهام شرکت که افشا و اعلام نشده باشد، را جبران کند و به شرکت اجازه دهند که این مبالغ را به حساب سهامداران عمده منظور کند".

5- تعهد مکتوب شرکت مبنی بر انجام اقدامات و پیگیری‌های لازم برای انتقال مالکیت و تعیین وضعیت 24 قطعه از زمین‌های شرکت حداکثر تا پایان سال 1388 (موضوع بند 4 گزارش حسابرس مستقل برای دوره‌ میانی 6 ماه منتهی به 31 فروردین 1387) اخذ شود.

همچنین، در امیدنامه‌ پذیرش و درج مشخصات زمین‌های مزبور شامل آدرس محل (فروشگاه)، متراژ، بهای تمام شده و آخرین وضعیت اقدامات انجام شده برای انتقال مالکیت ارائه شود.

6- اقدامات لازم به‌منظور رفع بند 9 گزارش حسابرس مستقل برای دوره‌ میانی 6 ماه منتهی به 31 فروردین 1387 در خصوص ضعف سیستم کنترل داخلی انجام شود و تأییدیه‌ حسابرس مستقل در این خصوص اخذ شود.

7- قرارداد مربوط به ماده‌ 37 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه منعقد شود و رونوشت آن به بورس ارائه شود.

8- گزارش حسابرس و بازرس قانونی آن در مورد اطلاعات مالی پیش‌بینی شده سال مالی منتهی به 30 مهر 1388 و سایر اطلاعاتی که با توجه به دستورالعمل افشای اطلاعات تا زمان عرضه‌ سهام ضرورت دارد، به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه شود.

کد خبر 63799

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز