یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: 224 نماینده مجلس با امضای بیانیه‌ای که در جلسه علنی یکشنبه (17 شهریور) از تریبون رسمی خانه ملت قرائت شد اعلام کردند: از هیچ کمک و حمایتی از دولت فروگذار نخواهند کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این بیانیه آمده است: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای محترم دولت، دگرباره تمامی نگاه‌ها را به نقطه اطمینان بخش نظام که همانا ولایت و مدیریت فقیه آگاه و پارسا بر جمهوری اسلامی ایران می‌باشد، معطوف کرده است.

در شرایطی که نظام سلطه جهانی به ایجاد یاس و تخریب مناسبات مومنانه ملت و دولت مبادرت می‌نمود، بیانات عالمانه آن رهبر فرزانه، محوری وحدت آفرین و حبل المتین همبستگی ملی، برای میل به پیشرفت کشور گردید و تمامی دلسوزان، با سلایق گوناگون را به اتحاد برای فردایی روشن و آینده ای بانشاط رهنمون شد.

اعطای ویژگی "دولت کار و اقدام" و "احیاگری" گفتمان حضرت امام راحل و انقلاب اسلامی به دولت نهم و همچنین تعیین مرز تخریب و نقد و نیز ضرورت التزام به تعمق و تفکر در شیوه های اجرای برنامه‌ها، مایه مباهات نمایندگان ملت بزرگ ایران گردید و مسئولیت تمامی مخاطبان پیام وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب را سنگین‌تر از گذشته نمود.

ما نمایندگان ملت، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان دولت به خصوص شهیدان عالی‌مقام رجایی و باهنر و ابراز خرسندی از حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت خدمتگزار، اعلام می‌نماییم در راستای عمل به تکلیف خویش از هیچ کمک و حمایتی از دولت برای آبادانی و تعالی کشور فروگذار نکرده و تمامی همت و تلاش خود را برای ایجاد فضایی توأم با همدلی و تفاهم و تعاون ملی و نیز تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کار خواهیم بست.

کد خبر 62730

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز