سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا معاون خود را تعیین کرده است.

خبرگزاری اتریش از واشنگتن گزارش داد، به نوشته روزنامه «نیویورک‌تایمز» این راز در اولین ساعات روز چهارشنبه برملا خواهد شد.

«داغ‌ترین» گزینه‌ها ایوان بیه (Evan Bayh) و جوزف بایدن (Joseph Biden)، سناتورهای ایندیانا و دلاور و همچنین تیم کین (Tim Kaine)، فرماندار ویرجینیا هستند.

به نوشته این روزنامه اوباما در تعطیلات خود در هاوایی که اواخر هفته به آنجا رفته بود، درباره فرد شماره 2 دولت خود تصمیم‌گیری کرده است، اما فقط حدود پنج از همکاران نزدیک او در آخرین مرحله از مباحث در این باره شرکت داشته‌اند. طرحی محتاطانه تنظیم شده است تا انتخاب معاون بیشترین تاثیر را بر افکار عمومی پیش از برگزاری کنوانسیون حزب دموکرات در دنور بگذارد. این کنوانسیون روز دوشنبه آینده آغاز می‌شود.

پیامک‌های انتخاباتی
بر این اساس قرار است فردا از طریق پیامک و ایمیل به دوستان و حامیان عمومی اوباما این خبر اعلام شود. احتمالا اوباما و «معاون» وی در همین روز توری مشترک را به ایالت‌های کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری چهارم نوامبر آغاز کنند.

چهارشنبه جاری اوباما به ویرجینیا وارد می‌شود. انتظار می‌رود شخص اوباما روز چهارشنبه آینده در کنوانسیون دموکرات‌ها حاضر شده و نامزدی‌اش را از جانب این حزب به طور رسمی بپذیرد

کد خبر 61001

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز