مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان زیبا سازی گفت: ی تبلیغاتی شهر تهران استاندارد سازی می‌شود

حجت ا... ملاصالحی در گفت و گو با سما ضمن اعلام این خبر اظهار داشت‌: در حال نصب بیلبوردهای جدید مطابق با استانداردهای جهانی‌، دربزرگراه ها هستیم.

وی افزود‌: سازه این بیلبوردها از جنس فولاد و بسیار مقاوم و ایمن است. ابعاد و فاصله و مکان نصب آنها نیز مطابق استانداردهای جهانی است و جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران، عهده‌دار مکان‌یابی آنها بوده است.

ملاصالحی افزود: برای هرکدام ازبزرگراه‌های تهران، بیلبورد جداگانه‌ای مطابق با این استانداردها طراحی شده است. این بیلبوردها در هر بزرگراه از ظاهر متفاوتی برخوردار است و منحصر به همان بزرگراه خواهد بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی در ادامه اظهار داشت: این بیلبوردها هم اکنون در سرتاسر بزرگراه حکیم و بخشی از بزرگراه‌های صیاد شیرازی و امام علی (ع)  نصب شده است. محورهای آزادگان، یادگار امام (ره)  و همت نیز تا پایان امسال به این بیلبوردها مجهز خواهند شد.

وی در مورد جمع آوری بیلبوردهابیلبوردهای قدیمی و غیر استاندارد نیز، گفت: بعد از تکمیل بیلبوردهای جدید، بیلبوردهای غیر استاندارد نیز به تدریج جمع آوری خواهند شد.

ملاصالحی همچنین اظهار داشت: بعد از تکمیل بزرگراه‌های شهر تهران، خیابان ها نیز به همین بیلبوردها مجهز خواهند شد که البته زمان تکمیل آن با توجه به بودجه سازمان زیبا سازی، حدود یک تا دوسال برآورد شده است.

مدیر عامل سازمان زیبا سازی در مورد تابلوهای تبلیغاتی غیر استاندارد روی پل‌های عابر پیاده نیز گفت‌: در مورد این تابلوها نیز تذکر داده و در حال اصلاح آن‌ها هستیم.

کد خبر 60283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز