مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۷
۰ نفر

گروه شهری: ادامه بزرگراه یادگار امام به سمت جنوب از خیابان آزادی تا سی‌متری جی احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، مدیر عامل سازمان فنی- مهندسی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این طرح که به طول 300/2 کیلومتر است، هم اکنون در مرحله اجرا قرار دارد و انتظار می‌رود که تا 24 ماه آینده به پایان رسد.

مسعود نصر آزادانی در ادامه افزود: بزرگراه یادگار امام در شمال توانسته‌ به ایجاد رینگ بزرگراهی از حالت بن بست درآید و تنها 4 کیلومتر از آن در حال حاضر در بخش جنوبی احداث نشده‌است که با تقسیم آن به 2 بخش عملیات اجرایی بخش اول آغاز شده‌ و امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده، تا 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: هم اکنون تجهیز کارگاه توسط پیمانکار انجام شده‌ و در مرحله ابتدای کار برای ادامه این بزرگراه قرار داریم.

مدیر عامل سازمان فنی - مهندسی شهرداری تهران با اشاره به موانع موجود در ساخت این بزرگراه خاطر نشان کرد: معارضان ملکی این طرح به 2 بخش تقسیم می‌شود.

بخشی از معارضان آن در منطقه 10 شهرداری قرار دارد که بخش عمده‌ای از آن حل شده‌است. همچنین در تلاشیم که بخش دیگر معارضان آن‌که در منطقه 9 شهرداری قرار دارد، را حل کنیم.

آزادانی بودجه‌ نهایی برای انجام این طرح را 25 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با اجرای این طرح و بخش دوم آن، بخش جنوبی بزرگراه یادگار امام از بن بست خارج می‌شود و ادامه آن به بزرگراه نواب و همچنین به جاده ساوه منتهی خواهد شد.

کد خبر 56050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز