پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

علی کهن‌نسب: رضا نادریان 19 سال سن دارد و جوا‌ن‌ترین عضو اعزامی کاروان ورزشی ایران به رقابت‌های المپیک است. نادریان این فرصت را دارد تا در این سن کم بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان را تجربه کند.

   نادریان به خبرنگار دوچرخه می‌گوید: «12 سال است که تکواندو کار می‌کنم و از سال 2006 عضو تیم ملی نوجوانان ایران بودم و توانستم مدال طلای نوجوانان جهان را کسب کنم و در مسابقه‌های آسیایی نیز مدال نقره بگیرم.»

   او می‌گوید: «حضور در المپیک افتخار بزرگی برای من است. برای موفقیت خیلی تمرین کرده بودم و خدا را شکر که زودتر از آنچه که فکر می‌کردم به المپیک راه پیدا کردم و امیدوارم این المپیک زمینه‌ای برای حضور در المپیک‌های بعدی باشد.»

   بدون شک عضویت در تیم اعزامی با حضور بزرگان این رشته کار ساده‌ای نبوده است. نادریان می‌گوید: «از این که یکی از اعضای تیم تکواندوی اعزامی به المپیک‌ هستم، خیلی خوشحالم. تکواندو یکی از قطب‌های ورزش ایران است و انتخاب‌شدن در این رشته ورزشی و اعزام به المپیک بسیار سخت است، چرا که حریفان داخلی هم سرسخت و هم در سطح جهانی هستند.»

   نادریان درباره رقیبانش می‌گوید: «تقریباً اکثر حریفانم را می‌شناسم و در این مدت باقی‌مانده تا آغاز رقابت‌ها، فیلم بازی آنها را می‌بینم تا اطلاعات خوبی از حریفان کسب کنم. امیدوارم با شناخت کافی بهترین نتیجه را بگیرم و این قول را می‌دهم که برای کسب بهترین مدال المپیک تلاش می‌کنم.»

کد خبر 59749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز