چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: گروه موسیقی سپهر به سرپرستی احمد رضاخواه در ساعت 20 و 30 روزهای 17 و 18 مرداد در فرهنگسرای هنر به اجرای برنامه می‌پردازد

به گزارش همشهری‌آنلاین این اجرا در دو قسمت خواهد بود که بخش نخست آن در دستگاه سه‌گاه همراه با قطعاتی چون پیش درآمد سه‌گاه، تصنیف افتخار آفاق  و رنگ سه‌گاه است و بخش دوم با عنوان سپهرخوانی به ضربی‌خوانی خواهد پرداخت که شامل قطعات مختلفی به تنظیم گروه سپهر است.

در این اجرا خواننده‌ای به صورت مشخص وجود ندارد کار به صورت همخوانی توسط گروه اجرا می‌شود، و در بخش‌هایی از کار نیز تکنوازی صورت خواهد گرفت.

 گروه سپهر از سال 1379 کار خود را آغاز کرد و در سال  81 موفق به اجرای نخستین کار گروهی خود شد و تاکنون در تالارهای وحدت، رودکی، نیاوران، کاخ گلستان و ... به اجرای برنامه پرداخته و سال‌های 83 تا 85 نیز در جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر شرکت داشته است.[کنسرت گروه سپهر در تالار رودکی]

اعضای گروه سپهر عبارتند از احمد رضاخواه نوارنده سنتور، سریر خردمند نوازنده تنبک، سیداحسان عابدی نوازنده نی، بهاره فیاضی نوازنده تار، بهناز بهنام‌نیا نوازنده عود و آساره شکارچی نوازنده کمانچه.

کد خبر 59419

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز