چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: اجرای گروه موسیقی دبو با ارسال نامه‌ای از سوی مدیرکل دفتر امورموسیقی که در آن به لغو کنسرت آنها اشاره شده بود، دوساعت مانده به شروع برنامه لغو شد.

یکی از دست اندرکاران این برنامه که توسط موسسه پیغام سحر تدارک شده بود، در گفت وگویی با همشهری آنلاین گفت که مجوز این برنامه را پیش از این اخذ کرده بودند و هنوز دلیل چنین تصمیمی را نمی‌دانند.
در چند روز اخیر تبلیغات وسیعی برای کنسرت گروه دبو در سطح شهر تهران صورت گرفته بود و حتی چند تن اعضای این گروه که گفته می‌شود همگی آنها مسلمان و شیعه‌اند، در برنامه کولاک تلویزیون حضور یافته و قطعاتی را کارهای آنها هم پخش شده بود.

خبرگزاری ایسنا هم در خبری متن نامه احمدی، مدیرکل امور موسیقی وزارت ارشاد درباره لغو این کنسرت را چنین آورده است: در نامه‌ای با سربرگ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به علیرضا پاشایی - مدیر مرکز همایش‌های کشور - که نسخه‌ای از آن در اختیار ایسنا قرار گرفت - آمده ‌است: "پیرو نامه شماره ‌١٤٣٩/١٤٦ مورخ ‌٣١/٤/٨٧ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند مجوز اجرای صحنه‌ای گروه "دبو" اندونزی به‌سرپرستی آقای کمیل مصطفی بن‌داوود، برای تاریخ ‌٨ لغایت ‌١١ مردادماه کان لم یکن تلقی می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین در دو هفته اخیر دو کنسرت دیگر هم در تالار وحدت لغو شدند.[لغو دو کنسرت در طی یک هفته]
اگر چه تا کنون دست اندرکاران وزارت ارشاد توضیحی درباره لغو کنسرت‌هایی که خود مجوز‌آنها را صادر کرده بودند، ارائه نکردند، اما داریوش پیرنیاکان، دبیر و سخنگوی خانه موسیقی در گفت و گویی با همشهری آنلاین از پیگیری خانه موسیقی دراین زمینه خبر داد.[خانه موسیقی،‌دلیل لغو دوکنسرت را پی‌گیری می‌کند]

کد خبر 59410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز