چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

گروه سیاسی: عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه براساس اخباری که ما داریم، روز یکشنبه وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهوری برای وزارتخانه‌های کشور و اقتصاد به مجلس معرفی می‌شوند

به احمدی‌نژاد توصیه کرد، برای پایان بحث‌های مربوط به معرفی وزرا، وزیر پیشنهادی راه و ترابری را نیز همراه ۲ وزیر پیشنهادی دیگر به مجلس معرفی کند.

موسی قربانی همچنین درخصوص گزینه‌های مورد نظر رئیس‌جمهوری برای این ۳ وزارتخانه به همشهری گفت: حسین صمصامی، سیدمهدی هاشمی و حمید بهبهانی سرپرست‌های فعلی وزراتخانه‌های اقتصاد، کشور و راه و ترابری ۳ وزیر پیشنهادی رئیس‌جمهوری جهت معرفی به مجلس هستند.

قربانی در ادامه افزود: صمصامی که روز یکشنبه آینده به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی از سوی رئیس‌جمهوری به مجلس معرفی خواهد شد، با حضور در مجلس شورای اسلامی ضمن رایزنی با اعضای هیأت رئیسه و جمعی از نمایندگان مجلس برنامه‌های کاری خود را برای این وزارتخانه تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی، دیگر عضو هیات رئیسه مجلس هم دیروز گفت: به احتمال زیاد نامه رئیس‌جمهوری مبنی بر معرفی وزرای راه، اقتصاد و کشور یکشنبه ۶ خرداد اعلام وصول می‌شود.

درصورت اعلام وصول نامه معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس در روز یکشنبه آینده، نمایندگان مجلس در ۲ جلسه صبح و عصر یکشنبه ۲ هفته بعد (۱۳ مرداد ماه) بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار خواهند داد.

از ابتدای هفته آینده برای معرفی نامزدهای اعلام شده، جلسات فراکسیون‌ها، کمیسیون‌ها و مجامع نمایندگان مختلف به‌منظور رایزنی و کسب اطلاعات برای شناخت بیشتر و تصمیم‌گیری در این خصوص برگزار خواهد شد.

کد خبر 58916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز