همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد این نیرو به زودی مانوری با نام مدافعان آسمان ولایت برگزار خواهد کرد.

به گزارش مهر امیر سرتیپ میقانی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز سه‌شنبه 25 تیر در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان نیروی هوایی در جمع خبرنگاران به رزمایش پیامبر اعظم 3 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای نشان دادن توان نظامی خود همچون سپاه در آینده‌ای نزدیک مانور مدافعان آسمان ولایت را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: همانطور که رزمایش سپاه توانست اقتدار این نیرو را به رخ دشمنان بکشد ما نیز در رزمایش خود توان هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان خواهیم کشید و به آنان خواهیم فهماند که اگر بخواهند حتی فکر تجاوز در سرشان داشته باشند، جواب دندانشکنی به آنان خواهیم داد و دستشان را قطع خواهیم کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین از ساخت هواپیمای استیلس خبر داد و گفت: امروز نیروی هوایی ارتش از توان نظامی بالایی برخوردار شده است به طوری که  ساخت این هوایپما‌‌ها توان نظامی نیروی هوایی ارتش را چند برابر خواهد کرد.

میقانی گفت: نیروی هوایی ارتش امروز توانسته است با استفاده از متخصصان مجرب و جوان خود هواپیماهای جنگنده اف 5 و اف 14 را طی 45 روز اوورهال کند که این امر در نوع بی‌نظیر است.

کد خبر 58119

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز