در پی صدور رأی دادگاه انگلیس مبنی بر خروج نام سازمان منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی، جمع کثیری از خانواده‌های معظم و معزز شهدا و جانبازان باتجمع در مقابل سفارت انگلیس خواستار محاکمه منافقین در دادگاه‌های بین‌المللی شدند.

به گزارش شبکه خبر، تجمع‌کنندگان با در‌دست داشتن پلاکارد و با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر انگلیس، مرگ بر تروریست، منافقین را محاکمه کنید، مرگ بر آمریکا، خواستار محاکمه منافقین در دادگاه‌های بین‌المللی شدند.

فارس نیز گزارش داد که نماینده این تجمع‌کنندگان طی سخنانی با بیان اینکه منافقین در تمامی عملیات‌های تروریستی که در ایران رخ می‌دهد دست دارند، گفت: تجمع ما در اعتراض به دولت انگلیس است تا منافقین را در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه و آنها را به سزای اعمالشان برساند.

وی افزود: ما از دولت و وزارت خارجه می‌خواهیم تا در روابط سیاسی و اقتصادی خود با کشور انگلیس تجدیدنظر کند.

تجمع‌کنندگان با صدور قطعنامه‌ای به تجمع اعتراض‌آمیز خود پایان دادند. دادگاهی در لندن، ۱۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری در اقدامی تعجب برانگیز، اعتراض دولت انگلیس نسبت به حکم قبلی خروج نام گروهک منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی در این کشور را وارد ندانست و نام این گروهک را از فهرست‌ گروه‌های تروریستی خارج کرد.

کد خبر 52799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز