یکشنبه ۹ مهر ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۰
۰ نفر

گروه ورزشی: در آخرین گروه از رقابت‌های لیگ قهرمانان اگرچه تنها تیم مدعی آث.میلان است و دیگر تیم قدرتمندی در گروه H حضور ندارد اما این تیم نتوانسته اقتدار ادوار گذشته را به نمایش بگذارد.


میلانی‌ها در بازی نخست خود  ااک آتن را  سه بر صفر شکست دادند. با این پیروزی پرگل به نظر می‌رسید میلان آغاز توفانی داشته باشد اما هفته پیش آث.میلان در فرانسه مقابل لیل به تساوی غیر منتظره بدون گل رسید. آث‌میلان با  این نتیجه با 4 امتیاز در صدر جدول ایستاد. بعد از این بازی آنجلوتی در جمع خبرنگاران گفت: آث‌میلان عملکرد بسیار خوبی ارائه داد و فرصت‌های مناسبی برای گلزنی خلق کردیم.وی در ادامه افزود: مسابقه آسانی نبود، اما از نتیجه تیم در این دیدار راضی هستم. ما فقط در این بازی نتوانستیم به  گل برسیم که دلیل آن هم بی دقتی مهاجمان ما بود.
کلووودپل سرمربی لیل نیز در پایان این بازی گفت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و هنوز فرصت صعود داریم. در حال حاضر بازیکنان ما در حال کسب تجربه‌های خوبی هستند که می‌تواند در آینده آنان را به بازیکنان بزرگی تبدیل کند.
این تیم فرانسوی در حال حاضر بدون شکست و با دو تساوی با   2 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اندرلشت در جای دوم قرار دارد. لیل اگر در اندیشه صعود به دور بعدی است باید هفته آینده ااک آتن را مغلوب کند تا به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد. تیم یونانی در  20بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان به پیروزی نرسیده است.
آث میلان نیز در دور سوم به مصاف اندرلشت می‌رود. تیم بلژیکی نیز یکی از امیدهای صعود به مرحله بعدی است و همین امر بازی این دو تیم را جذاب می‌کند.
سرمربی اندرلشت در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل آث میلان می‌گوید: ما از حریف هراسی نداریم و برای شکست دادن این تیم به میدان خواهیم رفت. آث میلان دارای مهاجمان طراز اولی در سطح دنیاست و ما از این موضوع آگاهی داریم اما تلاش می‌کنیم قدرت خط حمله آنها را خنثی کنیم.وی درباره شانس صعود تیمش به دور بعدی گفت: فاصله ما با صدر جدول فقط  2 امتیاز است و ما با کسب یک پیروزی به راحتی می‌توانیم این اختلاف را جبران کنیم.
در حال حاضر نمایندگان اسپانیا و انگلیس با قدرت بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها بازی‌ها را دنبال می‌کنند و این دو کشور با داشتن  3 نماینده ممکن است مثل سال گذشته دو فینالیست این جام را  تشکیل دهند. البته به این جمع باید دو تیم بایرن مونیخ و المپیک لیون را نیز اضافه کرد. در بین سه تیم ایتالیایی نیز به نظر می‌رسد تنها آث میلان شرایط و توان حضور در مراحل بالاتر را داشته باشد. باید در انتظار روزهای آینده بود تا چهره تیم‌های مدعی نمایان‌تر شود.
کد خبر 5161

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز