رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب [چهاشنبه 5 مهر] در گروه های مختلف دیگر دنبال می شود.

تیم های بارسلونا و چلسی که در هفته اول مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند این بار در خارج از خانه به میدان می روند. بارسلونا در بندر برمن به مصاف تیم فوتبال این شهر می رود. بارسلونی ها در سال 2005 در همین چارچوب دوبار مقابل وردربرمن به پیروزی رسیده اند.بارسلونا در 103 بازی گذشته لیگ قهرمانان تاکنون 197 گل به ثمر رسانده و با زدن 3 گل دیگر به مرز 200 خواهد رسید.

در بازی دیگر این گروه در صوفیه تیم پرستاره چلسی میهمان لفسکی صوفیه است. چلسی آخرین بار در سال 2001 در جام یوفا در بلغارستان به پیروزی دو بر صفر رسیده بود.در گروه A بارسلونا با 3 امتیاز و تفاضل گل 5+ در صدر جدول قرار دارد. در گروه B در جوزپه مه آتزا تیم اینترمیلان در یک بازی دشوار به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

اینتر در این بازی پاتریک ویرا هافبک فرانسوی خود را به دلیل محرومیت و اخراج در مقابل اسپورتینگ در اختیار ندارد. در تیم بایرن مونیخ نیز اوون  هارگریوز به دلیل مصدومیت غایب است.بایرن مونیخ آخرین بار در سال 1988 در جام یوفا موفق به شکست 3 بر یک اینتر در ایتالیا شد. استیو بنت از انگلیس داوری این بازی پرهیجان را بر عهده دارد.

در بازی دیگر این گروه اسپارتاک مسکو در روسیه به مصاف اسپورتینگ لیسبون می رود.پرتغالی  ها در این بازی به دنبال کسب دومین پیروزی خود هستند.در گروه C همه چیز به طور یکسان پیش می رود. بازی های روز نخست این گروه بین بوردو و گالاتاسرای و آیند هوون با لیورپول بدون گل به پایان رسید.

این بار بوردو در فرانسه میزبان آیندهوون است و لیورپول در آنفیلد با گالاتاسرای دیدار می کند.در گروه D نیز شاختار دونتسک میزبان المپیاکوس است و در مستایا تیم والنسیا اسپانیا به مصاف آث رم می رود. فرناندو مورینتس مهاجم والنسیا که در حال حاضر با 3 گل در صدر بهترین گلزنان این بازی ها قرار دارد در این بازی مصمم به افزایش تعداد گلهای خود است.

کد خبر 4893

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز