شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

گروه ورزشی - کریم اعظمی: اعتراض تماشاگران به قطبی در کنار برخی شایعات حکایت از نزدیک شدن حمید استیلی به نیمکت پرسپولیس دارد.

شکست ناباورانه پرسپولیس مقابل استقلال اهواز، شمار مخالفان افشین قطبی در هیأت‌مدیره را بیشتر کرده و حالا شایعه برکناری او جدی‌تر از گذشته شنیده می‌شود. حبیب کاشانی هم در تقابل با این شایعات سیاست سکوت در پیش گرفته است، البته یکی از بخش‌های خبری سیما جمعه شب از قول مدیرعامل پرسپولیس گفت که قطبی همچنان به کارش ادامه می‌دهد.

قبل از بازی پرسپولیس - استقلال هم این شایعه مطرح شد که اگر تیم قطبی با توجه به قرار گرفتن در کورس قهرمانی 3 امتیاز را نگیرد، از سمت خود برکنار می‌شود. در این بین علی سعیدلو در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس این خبر را تأیید نکرد و گفت بازی با تیم اهوازی پایان کار قطبی نیست.

گویا مسئولان پرسپولیس حتی بعد از شکست سنگین در اهواز هم در خصوص برکناری قطبی تردید دارند، هرچند بعضی از اعضای هیأت‌مدیره مخالف ادامه همکاری این مربی شده‌اند و روی سرمربیگری حمید استیلی نظر دارند. حتی چند ماه پیش این شایعه هم مطرح شد که از استیلی خواسته شده تا هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد ولی مربی جوان سرخ‌ها به دلیل شرایط بحرانی این تیم، به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

گرایش‌ها به سمت استیلی نسبت به گذشته بیشتر شده ولی به نظر نمی‌رسد که تغییری در کادرفنی ایجاد شود، در ضمن بعید به نظر می‌رسد استیلی در شرایط فعلی بپذیرد که جانشین قطبی شود. شایعه برکناری قطبی در حالی جدی‌تر از گذشته مطرح شده که حبیب کاشانی  در مصاحبه‌های قبلی‌اش بارها به این موضوع اشاره کرد که تا پایان فصل هیچ تغییری در کادرفنی ایجاد نخواهد شد.

بیادی: قطبی برکنار نمی‌شود
حسن بیادی عضو هیأت‌مدیره پرسپولیس در خصوص شایعه برکناری قطبی به همشهری گفت: «باخت مقابل استقلال اهواز از ارزش‌های قطبی کم نمی‌کند و او همچنان سرمربی پرسپولیس خواهد بود. بعد از باخت معمولاً چنین شایعاتی مطرح می‌شود ولی قطبی برکنار نمی‌شود، در ضمن فکر نمی‌کنم دیگر مسئولان باشگاه هم چنین تصمیمی داشته باشند.»وی در ادامه افزود: «کادرفنی پرسپولیس احتیاج به ترمیم دارد و من بعد از بازی با استقلال هم گفتم که تیم با ادامه این روند هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد.

مربیان پرسپولیس باید از لحاظ مدیریتی و نحوه ارتباط با بازیکنان حرفه‌ای‌تر باشند، در ضمن تعریف از مدیریت این نیست که رفتاری خشک داشته باشند و مقابل بازیکنان اخم کنند.»بیادی درخصوص شایعه سرمربی شدن استیلی گفت: «همانطور که گفتم بعید می‌دانم تغییری در کادرفنی ایجاد شود، در ضمن من استیلی را در این شرایط گزینه مناسبی برای تیم‌ پرسپولیس نمی‌دانم. البته او آینده بسیار خوبی دارد و حتی می‌تواند در تیم‌ملی هم مربیگری کند.»

قطبی: تصمیم باشگاه را می‌پذیرم
سرمربی پرسپولیس که هنوز هم باخت 4 بر  یک مقابل استقلال اهواز را باور ندارد، با اشاره به مسائلی که در مورد اخراجش از این تیم مطرح شده، گفت: «وقتی پس از 30 سال به ایران آمدم، هدفم این بود که به پرسپولیس کمک کنم و هنوز هم چنین تفکری دارم. اگر بزرگترهای تیم فکر می‌کنند که با کنار رفتن من وضعیت بهتر می‌شود مشکلی نیست و تصمیم باشگاه را می‌پذیرم، اما تا وقتی در این تیم هستم تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهم داد.»

اولین توهین هواداران به قطبی
اولین تمرین سرخپوشان بعد از باخت به استقلال اهواز صبح روز گذشته در زمین شرکت واحد برگزار شد و خبرگزاری‌ها گزارش دادند عده‌ای از هواداران پرسپولیس با هدایت لیدرها برای اولین بار در این فصل علیه قطبی شعار داده و به او توهین کردند. عده معدودی از طرفداران پرسپولیس که در کنار زمین ایستاده بودند علیه قطبی شعار دادند که استیلی پس از چنددقیقه آنها را آرام کرد.

تمرین پرسپولیسی‌ها در حالی برگزار شد که نیکبخت، باقری، ماته و حقیقی غایب بودند. نکته قابل توجه در تمرین دیروز این بود که افشین قطبی پس از پایان تمرین‌ با 5 محافظ زمین شرکت واحد را ترک کرد. هواداران پرسپولیس که با عصبانیت خواهان برکناری قطبی بودند، قصد حمله به سمت او را داشتند ولی سرمربی سرخ‌ها با 5 محافظ محل تمرین را ترک کرد.

جلسه اضطراری هیأت‌مدیره
پس از باخت شوکه‌کننده روز جمعه، اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس  جلسه‌ای اضطراری را برگزار خواهند کرد. با توجه به شرایط بحرانی این تیم، هیأت‌مدیره به زودی جلسه‌ای در دفتر باشگاه خواهد داشت و گویا قرار است که اعضای کادرفنی هم در مورد نتایج ضعیف تیم توضیحاتی بدهند.

برخی منابع موثق بعدازظهر روز گذشته خبر از جانشینی احتمالی استیلی به جای قطبی دادند. بی‌تردید جلسه هیأت‌مدیره می‌تواند تکلیف این تیم را برای بازی‌های آینده مشخص کند.

کد خبر 48522

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز