مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۷
۰ نفر

گروه شهری: ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی که در روزهای پایانی سال گذشته به‌طور آزمایشی به بهره‌برداری رسید، آماده سرویس‌دهی به تماشاچیان فوتبال نیست.

ایستگاه ورزشگاه آزادی نهمین ایستگاه از خط صادقیه تا گلشهر(خط 5) است که به گفته مدیر‌عامل متروی‌تهران در هنگام راه‌اندازی آزمایشی آن، با توجه به این‌که مسابقات معمولا در ساعاتی که ساعت اوج  تردد مسافر نیست صورت می‌گیرد امکان خدمات‌رسانی به مسافران از طریق این ایستگاه میسر می‌شود. 

 به گفته محسن هاشمی لازم است که مسئولان مرتبط، مسیر ایستگاه تا استادیوم را فعال کنند تا پس از افتتاح ایستگاه استادیوم آزادی با هماهنگی شورای تامین استان امکان خدمات‌دهی و سرویس‌دهی به مسافران این خط فراهم شود.

وی با بیان اینکه فاصله این ایستگاه تا استادیوم آزادی کمتر از 200 متر است گفت: محوطه این ایستگاه از سایر ایستگاه‌های تهران بسیار بزرگ‌تر است و طوری طراحی شده که بتواند حجم وسیعی از مسافران را در یک زمان محدود پذیرا باشد.

روز گذشته نیز مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو در گفت‌و گو با همشهری، اعلام کرد که هنوز قطار کافی برای سرویس‌دهی به ایستگاه ورزشگاه آزادی وجود ندارد. جعفر ربیعی توضیح داد که باید پیش از هر چیز با ستاد تامین استان هماهنگی‌های لازم برای سرویس‌دهی به تماشاچیان فوتبال انجام شود و پس از آن تا تامین قطار‌های کافی، تنها در روزهای تعطیل که تعداد مسافران مترو در شهر کمتر است به تماشاگران فوتبال سرویس داده شود.

به گفته ربیعی هماهنگی‌های لازم تا پایان ماه جاری صورت گرفته و از ماه آینده ایستگاه ورزشگاه آزادی آماده سرویس‌دهی به تماشاگران فوتبال خواهد بود. وی به تماشاگرانی که قصد دارند امروز برای رفتن به ورزشگاه از مترو استفاده کنند پیشنهاد کرد از ایستگاه چیتگر که در غرب ورزشگاه آزادی قرار دارد استفاده کنند.

کد خبر 47539

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز