جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: سه اولویت‌ اصلی شرکت ارتباطات سیار در سال جاری، توسعه ظرفیت شبکه، بهبود کیفیت شبکه و گسترش سرویس‌های جانبی و ارائه سرویس‌های ارزش افزوده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار  بدون اشاره به مسئله خصوصی‌سازی و اولویت اجرای سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی مسئله بروز کردن واگذاری، اصلاح ساختار و شفاف کردن مسایل مالی جهت ورود به بورس اولویت های بعدی این  شرکت اعلام کرد.

با توجه به اینکه سیاست های کلان نظام جلب مشارکت مردم در امور اقتصادی است و واگذاری داریی های دولتی است شرکت ارتباطات سیار از جمله شرکت هایی است که می تواند در اولویت واگذاری قرار گرفته و زمینه جذب و تشویق مردم به این روند را افزایش خواهد داد.

در واقع اگر دولت دارایی های با ارزش را زود تر  و در روندی شفاف به مردم واگذار کند اعتماد بخش خصوصی برای مشارکت دراین روند و حضور فعال‌تر دراین سیاست جلب می‌شود.

با توجه به اظهارات مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار که  این شرکت در جهان  در سال 2002 رتبه 97، در سال 2005 رتبه 68 و در حال حاضر، رتبه 63 را در میان 624 اپراتور تلفن همراه دنیا دارد.

یعنی این شرکت در چهار سال گذشته، 30 پله بهبود رتبه داشته است.

این جایگاه به لحاظ میزان نفوذ به دست آمده و ناشی از  رشد مشترک است که می‌توان پیش بینی کرد سود حاصل از فعالیت این شرکت  نیز بسیار بالا است ، البته وی اظهار امیدواری کرده این رتبه در  دو سال آینده به  کمتر از 40 برسد.

کد خبر 4628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز