۴ پسر جوان که به اتهام جیب‌بری در اتوبوس‌های تندرو دستگیر شده‌اند در جریان بازجویی‌های اولیه به ۱۰۰فقره سرقت اعتراف کردند.

سرقت

به گزارش همشهری، روز ۲۰اردیبهشت امسال مأموران کلانتری ۱۲۸تهران‌نو موفق به دستگیری ۲جیب‌بر در خط اتوبوس‌های بی‌آرتی شدند و این پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی فرستاده شد. آنها ساعتی قبل اموال چند نفر از شهروندان را سرقت کرده بودند و زمانی که در حال پرسه‌زنی بودند به دام افتادند.

با اینکه متهمان اتهام‌شان را انکار می‌کردند اما وقتی تصاویر دوربین‌های مداربسته که هنگام جیب‌بری ضبط شده بود به آنها نشان داده شد، اعتراف کردند که با همدستی ۲نفر دیگر تاکنون ۱۰۰فقره جیب‌بری مرتکب شده‌اند. آنها گفتند: در ساعت‌های شلوغ و پررفت‌وآمد به‌عنوان مسافر سوار اتوبوس‌های بی‌آرتی می‌شدیم و گوشی‌های موبایل مسافران را سرقت کرده و به چند مالخر می‌فروختیم.

سرهنگ بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با اعتراف متهمان، ۲همدست دیگر آنان نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به جرم‌شان اعتراف کردند. همچنین مالخر این باند نیز دستگیر شد و مأموران در بازرسی مخفیگاه وی موفق شدند ۱۱گوشی مسروقه کشف کنند. به گفته سرهنگ اختیاری تاکنون ۹۶نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و متهمان به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۱۵در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 445188

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha