پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
۰ نفر

موضوع نحوه برخورد با مامور پلیسی که برخوردی تند با یکی از شهروندان در پارک پلیس منطقه تهرانپارس داشت هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پليس

به گزارش همشهری، در حالی که به فاصله یک روز از حادثه برخورد تند مامور پلیس با یکی از شهروندان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت از دستگیری و عزل ۲ مامور متخلف در ماجرای درگیری با دختری در پارک پلیس تهرانپارس خبرداده بود اما با گذشت چند ساعت مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: فرمانده انتظامی پایتخت دستور توقف برخورد با ماموران درگیری تهرانپارس را داده است.

از سوی یک منبع آگاه علت این تعلیق بررسی بیشتر پرونده و ارجاع به بازرسی نیروی انتظامی اعلام شد.

در عین حال بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران هم گفت: همزمان با انتشار فیلم این حادثه در فضای مجازی بلافاصله دستور بررسی موضوع به یکی از قضات مجرب داده شد تا کم و کیف این واقعه دقیقاً آشکار شود.

ترکی تأکید کرده است: رفتارهای ناهنجار و خلاف اخلاق اسلامی از هیچ شهروندی پذیرفتنی نیست و مطابق با قانون می‌بایست با افراد متخلف و متجاهر و جرائم مشهود برخورد کرد اما مأموران هم می‌بایست در چارچوب شرع و مقررات قانونی رفتار نمایند و رفتارهای شایسته و کریمانه داشته باشند.

همچنین وزیر کشور گفته است موضوع برخورد پلیس با یک شهروند در شرق تهران در دست بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد. عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست هیات دولت در پاسخ به پرسشی در خصوص دستور رئیس‌جمهور مبنی بر رسیدگی به حواشی ایجاد شده پیرامون فیلم برخورد پلیس با یک شهروند که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: این موضوع در دست بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

کد خبر 445652

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha