سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸
۰ نفر

برگزیدگان جشنواره مردمی عکس و فیلم موبایلی کیش جزیره شاد اعلام شدند. 

کیش جزیره شاد

به گزارش همشهری، در بخش عکس از میان آثار ارسال‌شده به دبیرخانه جشنواره «کیش جزیره شاد»، تعداد ۱۹ اثر توسط هیات داوران متشکل از مجتبی آقایی، محمدسعید ایزدی و امید مهندی‌نجفلوشهپر انتخاب شدند. با توجه به کیفیت آثار دریافتی هیچ یک از عکس‌ها نتوانستند به مقام اول و دوم دست پیدا کنند و آثار ساحل خلیفه‌قلی، زهراسادات تهوری و امیرعلی نواده‌شهلا به ترتیب جایگاه سوم تا پنجم را به دست آوردند. آثار جعفر همافر، رضا کوه‌پیما، سمیرا شاهی‌بیانلوجه، کیوان جعفری، مارال شیرین‌خواه و ولی‌الله سابقی‌سارویی نیز به مرحله نهایی راه پیدا کردند. 

همچنین در بخش فیلم آثار ارسالی توسط هیات داوران این بخش آرمین ایثاریان، علی افشار و کامیار لطفی داوری شدند و پس از بررسی کامل فیلم‌ها، هیچ یک از آثار دریافت‌شده به عنوان فیلم برگزیده نتوانستند مقام‌های اول تا پنجم را کسب کنند. دلایل این امر، عدم تطابق با محور اصلی جشنواره، نداشتن حداقل‌های کیفی به لحاظ ساختار، نداشتن آگاهی خاص به موضوع جزیره شاد و همچنین فقدان خلاقیت و نوآوری عنوان شده است. 

از میان آثار دریافتی در دبیرخانه جشنواره، تنها فیلم «آب و آتش» به کارگردانی رضا کوه‌پیما مورد توجه واقع شد که البته این فیلم نیز به محور «کیش جزیره شاد» نپرداخته اما به خاطر تلاش برای روایت و تنوع تصویر، شایسته قدردانی دانسته شد. همچنین زمان و نحوه اهدای جوایز به منتخبان جشنواره، متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 444355

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هرمزگان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha