دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
۰ نفر

طرح مرمت، بازسازی و تعویض دریچه‌های معیوب کانال‌های سرپوشیده معابر باهدف رفع خطر، ایمن‌سازی و افزایش رضایت شهروندان ناحیه ۴ منطقه ۱۶ آغاز شد.

137

«حامد خداوردی» شهردار ناحیه ۴ با بیان اینکه مراقبت و بهسازی دریچه‌ کانال‌های آب‌های سطحی معابر نقش زیادی درکاهش سوانح و تصادف‌های رانندگی و تأمین امنیت شهروندان دارد، می‌گوید: «متأسفانه در طول سال تعدادی از دریچه‌ها که جنس چدنی و باارزش دارند سرقت می‌شوند و مشکلاتی در رفت‌وآمد رانندگان عبوری و شهروندان به وجود می‌آید. در این زمان کارکنان شهرداری با قید فوریت در محل مورد نظر حاضر شده و ضمن نصب علائم هشداردهنده ترافیکی، نسبت به ایمن‌سازی و رفع خطر اقدام می‌کنند. درکنار سرقت این دریچه‌ها، برخی افراد به این وسایل شهری آسیب می‌زنند و اقدام فوری عوامل فنی شهرداری برای مرمت و بازسازی دریچه‌ها انجام می‌شود.» 

حامد خداوردی-شهردار ناحیه ۴

وی ادامه می‌دهد: «دلایل متعددی مثل عمر طولانی و استهلاک، تغییرات جوی و آب و هوایی از جمله بارش برف و باران، تابش نور خورشید،‌ تردد مکرر وسایل نقلیه به‌ویژه خودروهای سنگین از روی این دریچه‌ها و... باعث بروز مسائلی چون شکستگی، خوردگی و فرورفتگی سطح بیرونی دریچه‌ها می‌شود و به جز ایجاد خطر جانی برای عابران و رانندگان، مشکلات زیست‌محیطی به بار می‌آورد.» 

خداوردی می‌افزاید: «برای امن‌سازی عبور و مرور خودروها در معابر ناحیه۴، طرح بازدید میدانی و شناسایی دریچه‌های معیوب کانال‌های آب‌های سطحی آغاز شده و همزمان اکیپ ویژه با امکانات و وسایل مورد نیاز نسبت به مرمت و بازسازی یا تعویض آنها اقدام می‌کنند.» شهردار ناحیه ۴ از اهالی تقاضا می‌کند در صورت مشاهده دریچه‌های شکسته و معیوب و یا سرقت این نوع اموال شهری در محله‌شان مراتب را فوری با ذکر نشانی دقیق از طریق سامانه فوریت‌های ۱۳۷ شهرداری اعلام کنند.

کد خبر 444345

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha