همشهری آنلاین: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با شروع سال جدید و همزمان با بارش برف و باران در جهت کمک به مردم بحران زده شتافتند.

بیمارستان صحرایی

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی امیر سرتیپ دوم دکتر نائینی رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: تمامی یکان های پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) اقداماتی برای سیل زدگان انجام داده اند؛ با توجه به فرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مبنی بر اینکه نیروهای مسلح در جهت کمک به سیل زدگان اقدام کنند، اولین بخش از تیم پزشکی حیدر کرار به منطقه اعزام شده و تیم های تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صحرایی نیز در روز های بعد به مناطق سیل زده اعزام شدند.

وی در ادامه بیان کرد: در زمان بروز سیل جدا از اینکه افراد به علت آلودگی آب، آلودگی محیط و ... صدمه می بینند، به صدمات روحی نیز دچار می شوند؛ به همین خاطر ما تیم پزشکی را در محل حاضر کردیم و در مرحله اول به شهر خرم آباد رفته و سپس مردم شهر معمولان نیاز مبرم به امدادرسانی داشته اند اعزام شدند.

رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) افزود: در شهر معمولان با تشکیل کلاس های آموزشی بهداشتی، نظارت بر مصرف آب آشامیدنی، ارائه آموزش و نظارت بر زمینه دفع بهداشتی لاشه های احشام و آموزش در خصوص مصرف مواد غذایی به مردم بحران زده ارائه شد.

امیر نائینی بیان کرد: هم اکنون نیز در ادامه این امداد رسانی این قرارگاه بیمارستان صحرایی این قرارگاه با بخش های تخصصی و فوق تخصصی در گروه های دندانپزشکی، اطفال، جراحی، داخلی، چشم پزشکی، سونوگرافی، قلب و عروق، روانشناسی و ... روزانه بیش از ۳۰۰ بیمار خدمات کامل پزشکی و دارویی ارائه می کند.

کد خبر 437372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha