مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۷:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: زودی تمامی مناطق شهر تهران از نظر روشنایی مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش سما دکتر حجت‌الله‌ ملاصالحی ضمن بیان این مطلب گفت: در همین راستا طرح روشنایی پیاده راه خیابان ولیعصر(عج) به طول 32 کیلومتر را اجرایی کرده‌ایم تا شهروندان در هنگام پیاده روی از امنیت وآسایش بیشتری برخوردار باشند.

وی با اشاره به عضویت ایران در فدراسیون بین‌المللی معماران منظر (IFLA) ، گفت: بیشتر کشورهای دنیا در این فدراسیون عضو بودند که با دعوت شهرداری تهران از "دکتر دیان منزیس" رئیس فدراسیون بین‌المللی معماران منظر و "دکتر تونگ ‌مان‌آن" معاون آسیایی فدراسیون معماری منظربرای سفر به تهران عضویت ایران نیز در این فدراسیون پذیرفته شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: باتوجه به وجود مناظرمتعدد تاریخی در ایران پیشنهاد دادیم ایران به عنوان دبیر خانه این سازمان در خاورمیانه معرفی شود که این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی استفاده از تجربیات سایر کشورها در رابطه با سیما و منظر شهر، پیاده راه ها ، ترافیک وحفظ بناهای تاریخی را از جمله ویژگی‌های این عضویت دانست و گفت: عضویت در IFLA سطح معماری منظر در ایران را بالاتر از آنچه هست، خواهد برد.

کد خبر 43120

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز