مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۶ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: همه تابلوهای شناسایی، راهنمایی و تبلیغاتی خیابان‌های آزادی و اشرفی اصفهانی تجمیع می‌شود.

روابط عمومی شهرداری منطقه دو اعلام کرد: ازدیاد تابلوهای شناسایی و تبلیغاتی در حاشیه و وسط معابر، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها باعث نامناسب شدن چهره شهر و خیابان‌ها شده که ساماندهی و تجمیع این تابلوها به صورت زیبا و چشم نواز  و حذف عناصر اضافی از اولویت‌های کاری اداره زیباسازی منطقه دو است.

خیابان آزادی و اشرفی اصفهانی با ویژگی‌های منحصر به فرد و به عنوان دو شریان اصلی دارای اهمیت ویژه‌ای هستند که وجود واحدهای صنفی و اداری متعدد و مختلف با تابلوهای عریض و بزرگ در کنار تابلوهای راهنمایی و شناسایی، چهره ناهمگون و زشت به خود گرفته‌اند.

به همین منظور و با توجه به حجم اطلاعات مورد نیاز شهروندان به منظور تردد در شهر، مناسب‌ترین راه ، تجمیع این تابلوهاست تا هم اطلاعات مورد نظر به شهروندان انتقال یابد و هم فضای شهری در معابر دستخوش دگرگونی نشود.

اداره زیباسازی در نظر دارد تابلو شناسایی و اعلانات محلات 30 گانه را پس از طراحی و ساخت، جهت آگاهی شهروندان در این محلات نصب کند.

در این تابلوها که نقشه و محدوده محله، مشخصات محله، اسامی به همراه تصاویر اعضاء شورایاری محله و آدرس و تلفن دفتر شورایاری محله در یک طرف درج شده است، طرف دیگر نیز به صورت تابلوی اعلانات طراحی شده است.

طرف دیگر تابلو جهت اطلاع رسانی فعالیت های شورایاران در محلات در نظر گرفته شده تا دبیران شورایاری بتوانند اقدامات و برنامه های خود را به مردم اعلام کنند. این تابلو‌ها از اوایل سال 87 در محلات 30 گانه این منطقه نصب خواهد شد.

کد خبر 43512

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز