همشهری آنلاین: انتشارات ثانیه کتاب مصاحبه با رسانه‌ها؛ آنچه مدیران باید بدانند را منتشر کرد. نویسنده کتاب رابرت تیلور و مترجم آن دکتر احتشام رشیدی است.

كتاب

نویسنده کتاب رابرت تیلور و مترجم آن دکتر احتشام رشیدی است. این کتاب نه تنها برای مدیران و سیاستمداران، بلکه برای تمام کسانی که در تیرس  خبرنگاران هستند، کتاب مفیدی است:

•  کتاب فنون مصاحبه با رسانه‌ها یک راهنمای عالی برای چگونگی روبرو شدن با روزنامه‌نگاران است.
•  کتاب، مملو از مثال‌ها و حکایت‌های آموزنده و متن مصاحبه‌های قوی و ضعیف است.
•  کتاب «مصاحبه با رسانه‌ها» هم برای امور کشوری و هم در سطح بین المللی قابل استفاده است.
•  نکات دقیقی را برای مدیریت مصاحبه با انواع رسانه‌ها، از جمله رادیو، تلویزیون، کانال‌های اجتماعی و آنلاین ارائه می‌کند.
•  بیشتر روی راهنمای عملی تاکید دارد و نمونه‌های داستانی و متن مصاحبه‌های واقعی شخصیت‌های مهمی چون جرج بوش، دیوید کامرون، هیلاری کلینتون و دیگر چهره‌های برجستة عمومی را بررسی می‌کند.
•  این کتاب همچنین به‌خوبی نحوة تدوین پیام درست و اثربخش، نحوة شناسایی و درک دقیق مخاطبان و نحوة اداره کردن وضعیت‌های دشوار و خصمانه، ازجمله شرایط بحرانی را پوشش می‌دهد.
رابرت تیلور در این کتاب، حاصل یک عمر تجربه خود را در آموزش سخنگویان  برای مصاحبه با رسانه‌ها ارائه کرده است.

کد خبر 428262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =