این ‌روزها در گالری پردیس ملت نمایشگاه گروهی نقاشی و عکس «زمان، مکان، خاطره» برپا شده است. در این نمایشگاه کارهای زیبایی از ایران درودی، نیلوفر قادری‌نژاد، فرح اصولی، گیزلا وارگاسینایی و هنرمندان دیگر را با سبک و سیاق گوناگون و تکنیک‌های متنوع می‌بینیم.

زمان، مکان، حرکت

۳۲ هنرمند با ۵۰ اثر در این نمایشگاه حضور دارند. مهرنوش برادران، مدیر گالری پردیس ملت دربارهی این نمایشگاه به خبرنگار هفتهنامهی دوچرخه میگوید: «فرناز محمدی، هنرگردان (کیوریتور) این نمایشگاه است. خانم محمدی سعی کرده است از نسلهای مختلف زنان نقاش کارهایی را گردآوری کند. مضمون و محور نمایشگاه، زمان، مکان و خاطره است. زمان و مکان، خود در ما ایجاد خاطره میکند.»

او میگوید: «همانطور که میبینید کارها با تکنیکهای متنوعی اجرا شده است. از آکریلیک و رنگروغن گرفته تا دوخت و....»

فرناز محمدی، کیوریتور این نمایشگاه هم میگوید: «آثار متفاوتی برای نمایش، انتخاب شده که شاید در نگاه اول فاصلهی بسیاری با هم داشته باشند، اما آنچه این آثار را کنار هم قرار داده، توانایی و قدرت ارائهی مفهوم و سپس نمایش و بصریکردن ایدهی مکان، زمان و خاطرهای آشنا از شرق است.»

علاوه بر نامهایی که به آنها اشاره شد، در این نمایشگاه میتوانید آثار هنرمندانی چون فرح ابوالقاسم، مریم اشکانیان، پروانه اعتمادی، زهرا امیریگانه، سونیا بالاسانیان، لادن بروجردی، بهناز جلالی، شهلا حبیبی، منصوره حسینی، سپیده سحر، سیما شاهمرادی، آریا شکوهیاقبال، سیما شفتی، سمیرا علیخانزاده، مهسا علیخانی، شیما فریدنی، زهرا قیاسی، یسری مجتهدی، معصومه مظفری، مهتا معینی، رکسانا منوچهری، مانلی منوچهری، الهام نفیسی، آتیه نوری، بیتا وکیلی، لیلا وسیمه، نرگس هاشمی و الهام یزدانیان را تماشا کنید.

این نمایشگاه تا  ۳۰ دی دایر است و از ساعت ۱۱ تا ۲۰ میتوانید از آن دیدن کنید. گالری پردیس ملت: خیابان ولیعصر(عج)، بزرگراه آیتالله هاشمیرفسنجانی (نیایش)، روبهروی بزرگراه کردستان، پردیس سینمایی ملت، طبقهی منفی۲. شمارهی تلفن: ۲۳۱۶۱۴۹

زمان، مکان، حرکت
اثر فرح ابوالقاسم
زمان، مکان، حرکت
اثر لادن بروجردی
زمان، مکان، حرکت
اثر سیما شاه‌مرادی
اثر زهرا امیر یگانه
زمان، مکان، حرکت
عکاسی از نمایشگاه: محمود اعتمادی، دوچرخه

تصویر اول: اثر نیلوفر قادرینژاد

کد خبر 427976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha