برای استفاده شهروندان و بازنشستگان شهرداری منطقه ۱۰، مرکز بهداشتی درمانی «شهر سالم» منطقه به آزمایشگاه و داروخانه مجهز شد.

شهر سالم

«حمید چوبینه» مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از این بخش‌ها گفت: «با ایجاد آزمایشگاه و داروخانه در کلینیک بهداشتی درمانی شهر سالم منطقه، تلاش شده تا آسایش مراجعه‌کنندگان و بیماران این منطقه تأمین شود. ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی، عادلانه کردن دسترسی به این خدمات برای اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه‌های شرکت شهر سالم در منطقه است.» 

وی اضافه کرد: «برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، ساعت کار مرکز درمانی منطقه تا ساعت ۲۲ افزایش یافته است. در تلاش هستیم با ایجاد زیرساخت‌های لازم این مرکز به شکل شبانه‌روزی به شهروندان و کارکنان شهرداری خدمات درمانی ارائه کند.» «سهیلاصادق‌زاده» شهردار منطقه نیز گفت: «افزایش رضایتمندی میان کارکنان شهرداری و ساکنان منطقه در بخش بهداشت و درمان از برنامه‌هایی است که از سوی مدیریت شهری بر آن تأکید شده است.» وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه از درخواست‌های اهالی و کارکنان است، افزود: «در این راستا، شهرداری منطقه آمادگی دارد با مسئولان شرکت شهر سالم همکاری کند.»

کد خبر 427527

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha