همشهری آنلاین: دورتموند در دوئل حساس هفته توانست بایرن مونیخ را شکست دهد. ‌گلادباخ، هوفن‌هایم، اشتوتگارت، هانوفر، ماینتس و دوسلدورف از دیگر تیم‌های موفق پیکارهای هفته یازدهم بودند.

بايرن- دورتموند

هانوفر ۲ − ولفسبورگ یک

پیکارهای هفته یازدهم جمعه شب (۹ نوامبر/ ۱۸ آبان) با دیدار هانوفر مقابل ولفسبورگ آغاز شد. سرخ‌پوش‌های هانوفر با اقبال و همچنین روحیه‌ جنگندگی که از خود نشان دادند، توانستند ۲ بر یک مهمان خود را شکست دهند و سه امتیاز مهم در راه فاصله گرفتن از قعر جدول به دست آورند. هانوفر و ولفسبورگ به ترتیب در رده‌های ۱۶ و ۱۲ جدول قرار دارند.

بوروسیا دورتموند ۳ − بایرن مونیخ ۲

در حساس‌ترین پیکار هفته ۱۱ بوندس‌لیگا که شنبه شب برگزار شد، زردپوش‌های دورتموند در حضور ۸۱ هزار تماشاگر بایرن مونیخ را ۳ بر ۲ شکست دادند و جای خود در صدر جدول را تثبیت کردند. مونیخی‌ها اگر چه بهترین بازی‌ خود در فصل جاری را به نمایش گذاشتند، اما در نهایت تسلیم کارآیی و جنگندگی دورتموندی‌ها شدند. هر دو گل مونیخ در این مصاف را روبرت لواندوسکی به ثمر رساند.

دورتموندی‌ها هر بار از بایرن مونیخ عقب بودند، اما با روحیه‌ای قوی و همچنین با پشتیبانی هواداران خود توانستند توسط مارکو رویس دو بار گل تساوی را به ثمر برسانند. حدود یک ربع مانده به پایان بازی بود که پاکو آلکاسر توپ را برای بار سوم درون دروازه بایرن مونیخ جای داد و پیروزی شیرین زردپوش‌ها را رقم زد. بوروسیا دورتموند در حال حاضر با ۷ امتیاز بیشتر از بایرن مونیخ در صدر جدول قرار دارد.

وردر برمن یک − بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳

یکی از پیکارهای جذاب هفته ۱۱ بوندس‌لیگا مصاف وردر برمن با بوروسیا مونشن‌گلادباخ بود که با پیروزی ۳ بر یک تیم مهمان به پایان رسید. آلاسانه پلئا، مهاجم مونشن‌گلادباخ هر سه گل تیمش را مقابل وردر به ثمر رساند و یکی از چهره‌های درخشان میدان بود. گلادباخی‌ها با هوشیاری و کارآیی در استفاده از موقعیت‌های خود توانستند با ۳ امتیاز به خانه برگردند و جای خود در رده دوم جدول را تثبیت کنند.

فورتونا دوسلدورف ۴ − هرتا برلین یک

فورتونا دوسلدورف نیز از تیم‌های موفق هفته بود. سرخ‌پوش‌های دوسلدورف با برخورداری از امتیاز میزبانی توانستند حریف پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین را ۴ بر یک شکست دهند و سه امتیاز کسب کنند. دورسلدورف اما علی‌رغم این موفقیت همچنان در رده ۱۷ جدول قرار دارد. هرتا برلین نیز در رده‌های میانی جدول به سر می‌برد.

هوفن‌هایم ۲ − آگسبورگ یک

هوفن‌هایم که یکی از چهار نماینده‌ آلمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است، هفته یازدهم را با موفقیت پشت سر گذاشت. هوفن‌هایم با نتیجه ۲ بر یک مهمان خود، آگسبورگ را شکست داد. گل پیروزی این تیم را نلسون، دقایقی پیش از پایان بازی به ثمر رساند. هوفن‌هایم با این پیروزی توانست جای خود در رده‌های بالای جدول را استحکام بخشد.

فرایبورگ یک − ماینتس ۳

تیم ماینتس نیز نام خود را در جمع برندگان هفته ۱۱ ثبت کرد. آبی‌پوش‌های ماینتس با نتیجه ۳ بر یک از سد میزبان خود، فرایبورگ گذشتند. ماینتس به ویژه در نیمه اول تیم برتر میدان بود و دو بار دروازه میزبان را باز کرد.

نورنبرگ صفر − اشتوتگارت ۲

اشتوتگارت که قعرنشین جدول بوندس‌لیگا است، توانست در هفته یازدهم به نخستین پیروزی خود تحت هدایت مارکوس واینتسیرل، سرمربی جدیدش دست یابد. اشتوتگارتی‌ها با پیروزی ۲ بر صفر مقابل میزبان خود، نورنبرگ سه امتیاز حیاتی به دست آوردند. نورنبرگ در حال حاضر در رده ۱۵ جدول قرار دارد.

دیدارهای یکشنبه

رقابت‌های هفته یازدهم بوندس‌لیگای آلمان یکشنبه شب با انجام دو دیدار دیگر به پایان رسید که طی آن آر. بی. لایپزیگ میزبان بایر لورکوزن بود و موفق شد این تیم را با سه گل بدرقه کند و آینتراخت فرانکفورت نیز در خانه خود به مصاف شالکه رفت که این این دیدار نیز با همین نتیجه به سود میزبان خاتمه یافت.

کد خبر 422365

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha