شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: گروه اینترفکس ارائه‌کننده پیشرو اطلاعات مهم در روسیه، چین و بازارهای رو به رشد اوراسیا است و به نیازهای متنوع سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، حرفه‌ای‌های فعال در بخش‌های مالی و رسانه‌ها پاسخ می‌دهد.

interfax

اينترفكس كه سپتامبر 1989 توسط ميخائيل كميسار و همكارانش از ايستگاه "راديو مسكو" تاسيس شده آژانس خبري مهم و خصوصي در روسيه است و دفتر اصلي آن در مسكو واقع شده.

اين خبرگزاري تا سال 1990 اين خبرگزاري صد مشترك كسب كرد و به سرعت توجه بسياري از محافظه‌كاران را كه تلاش كردند آن را تعطيل كنند؛ جلب كرد.خبرگزاري اينترفكس توانست در ميان خبرگزاري‌هاي مهم غربي جاي خودش را باز كند.

اينترفكس صد سرويس اطلاعاتي ويژه ارائه مي‌كند كه گزارش‌هاي هفتگي و روزانه اطلاعاتي همراه با تحليل‌هاي صنعتي، اطلاعات تجاري، اخبار درلحظه و به‌روز، داده‌هاي بازار، نرخ‌ها و گزارش‌ تهيه مي‌كنند.

گروه اينترفكس شبكه عملياتي جهاني دارد با بيش از هزار نفر كارمند روزانه كه 3 هزار خبر و محتواي رسانه‌اي در بيش از 70 دفتر در سراسر جهان هر روز توليد مي‌كنند.

اين خبرگزاري بيش از پنجاه درصد بازار داده‌هاي شركت‌هاي روسيه را كنترل مي‌كند.

اينترفكس بخش‌هاي زير را پوشش مي‌دهد:

امور مالي و بانكي، گاز و نفت، انرژي، برق، معدن و فلزها، مواد غذايي و كشاورزي، علوم دارويي و بهداشتي، فناوري تلكام رسانه، بيمه و بسياري بخش‌هاي ديگر.

به گزارش سايت اين گروه خبري، اخبارشان به‌صورت بسته‌هاي روزانه، هفتگي و درلحظه تهيه مي‌شود و مشتركان آنها را مي‌خرند. افراد يا سازمان‌ها مي‌توانند اين اخبار و محصولات خبري را از طريق اي‌ميل‌شان دريافت كنند يا در سايت اين خبرگزاري وارد شده مطالب مورد علاقه‌شان را آنلاين بخوانند.در عين حال بسياري از تيترهاي خبري به‌صورت رايگان در سايت اين خبرگزاري براي افراد مختلف قابل دسترسي است.

هفته‌نامه تجاري قفقاز و آسياي ميانه، اخبار عمومي قزاقستان، روزنامه مالي تجاري روسيه و كشورهاي مشترك‌المنافع برخي محصولات خبري اينترفكس است.

کد خبر 420828

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha