دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
۰ نفر

انفجار گاز در ساختمانی دو طبقه در تهرانپارس آنجا را با خاک یکسان کرد و جان زن میانسالی را گرفت.

انفجار

به گزارش همشهری، این انفجار مهیب ساعت 10:26 دیروز در خانه‌ای واقع در حوالی میدان رهبر در تهرانپارس اتفاق افتاد و به‌دنبال آن گروه‌های امداد و نجات راهی محل حادثه شدند. هنوز علت وقوع این انفجار مشخص نیست اما شدت حادثه به‌حدی بود که خانه 2طبقه قدیمی به‌طور کامل تخریب و به خانه‌های مجاور نیز خسارت وارد شد.

با وجود اینکه انفجار شدت زیادی داشت اما آتش‌سوزی اتفاق نیفتاده بود. در شرایطی که شواهد نشان می‌داد دست‌کم 5نفر هنگام وقوع حادثه در ساختمان حضور داشتند تلاش‌ها برای نجات آنان آغاز شد. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: در طبقه همکف این ساختمان که 250متر زیربنا داشت یک کارگاه نجاری قرار داشت و طبقه‌های بالا مسکونی بودند.

شدت انفجار به اندازه‌ای بود که بخش‌هایی از سنگ‌ها و بتن‌های ساختمان به خیابان پرتاب شده و 6خودرو که در آن حوالی پارک شده بودند خسارت دیدند. وی ادامه داد: با آغاز عملیات آواربرداری 6نفر از افراد گرفتار‌شده بیرون کشیده شدند اما یکی از آنها که زنی 50ساله بود به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

با وجود اینکه هنوز علت دقیق وقوع این حادثه مشخص نشده اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد به‌احتمال زیاد انفجار گاز دلیل این حادثه بوده است. سخنگوی آتش‌نشانی در این‌باره گفت: هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست و کارشناسان در حال بررسی هستند اما با توجه به اینکه یکی از احتمالات انفجار در منازل مسکونی نشت گاز است امکان دارد این انفجار نیز به همین دلیل رخ داده باشد، البته آتش‌نشانان در محل سیلندر گاز هم مشاهده کردند که این هم می‌تواند یکی از احتمالات بروز انفجار باشد. با وجود این تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 415355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha